Suspected Nazi hide-out found deep in Argentine jungle
-
- Lid
Suspected Nazi hide-out found deep in Argentine jungle
Archaeologists in Argentina believe a collection of ruins found deep in a remote jungle region may be the remains of a secret hide-out built by German Nazis to flee to after World War II.
bron: http://www.news.com.au/world/suspected- ... 7062552929#itm=newscomau|news|right-now-in-|0|Suspected%20Nazi%20hide-out%20found%20deep%20in%20Argentine%20jungle|index|world&itmt=1427062552930
bron: http://www.news.com.au/world/suspected- ... 7062552929#itm=newscomau|news|right-now-in-|0|Suspected%20Nazi%20hide-out%20found%20deep%20in%20Argentine%20jungle|index|world&itmt=1427062552930
Re: Suspected Nazi hide-out found deep in Argentine jungle
Helaas geen foto's of beelden van de plek zelf.
-
- Lid
Hierbij beelden van de plek...
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2383 ... ekt__.html
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2383 ... ekt__.html
- uniformverzamelaar
- Lid
Zijn de munten het enige bewijs dat dit een Duits bouwwerk is
Vrij pover bewijs want ik zie daar ook bv. Engelse munten tussen zitten.
De Engels nog met King Georges V op die dus een stuk vroeger zijn geslagen dan de Duitse.
Er zijn ook nog andere munten gevonden.

Vrij pover bewijs want ik zie daar ook bv. Engelse munten tussen zitten.
De Engels nog met King Georges V op die dus een stuk vroeger zijn geslagen dan de Duitse.
Er zijn ook nog andere munten gevonden.

Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Ja kan van alles zijn niet echt bewijs nee.
- Der Blitz
- Lid
het is indd, flauw bewijs. Maar je kan je anderzijds ook afvragen, wat die munten daar doen, of hoe ze daar terecht gekomen zijn. Het is geen oorlogsgebied geweest dus.
groeten
groeten
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
-
- Lid
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 40 keer
Zelf neer gelegd en toen de media ingelicht ;-p
- uniformverzamelaar
- Lid
Wat mij vooral opvalt is dat vele van deze munten afgesleten zijn.
Als die werkelijk in de tijd toen daar verloren zijn gegaan dan zou men denken dat deze geoxideerd zijn maar toch niet versleten tot op de draad.
Op sommige is zelfs e waardedaling niet meer te herkennen
Al bij al stel ik mij toch een hele hoop van vragen dat de media dergelijke zaken publiceert zonder zelf een beetje na te denken over wat ze te zien krijgen.
Ook het bouwwerk zelf dat op de video te bezien is doet mij toch niet echt aan de "Gründlichkeit" van de Duitsers denken
Maar commercieel gezien zal dit wel weer een duit in het zakje brengen.
Als die werkelijk in de tijd toen daar verloren zijn gegaan dan zou men denken dat deze geoxideerd zijn maar toch niet versleten tot op de draad.
Op sommige is zelfs e waardedaling niet meer te herkennen

Al bij al stel ik mij toch een hele hoop van vragen dat de media dergelijke zaken publiceert zonder zelf een beetje na te denken over wat ze te zien krijgen.
Ook het bouwwerk zelf dat op de video te bezien is doet mij toch niet echt aan de "Gründlichkeit" van de Duitsers denken
Maar commercieel gezien zal dit wel weer een duit in het zakje brengen.
Groeten
GuY
GuY
- uniformverzamelaar
- Lid
Daar vinden ze wel een logisch antwoord op.Der Blitz schreef:het is indd, flauw bewijs. Maar je kan je anderzijds ook afvragen, wat die munten daar doen, of hoe ze daar terecht gekomen zijn. Het is geen oorlogsgebied geweest dus.
groeten
Uit de zakken gevallen van de Duitse bouwers en de andere uit de zakken van de gevangenen die waren naar daar gebracht om dit te bouwen

Toch een logische uitleg van iemand die dit verhaal niet slikt voordat er degelijke en omstootbare bewijzen zijn geleverd dat dit wel degelijk Duitse bouwwerken zijn

Groeten
GuY
GuY
- Der Blitz
- Lid
zo logisch is dat antwoord nu toch ook weer niet, aangezien ik me af vraagde of er een andere reden zou kunnen zijn van de aanwezigheid van die muntjes...
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
- uniformverzamelaar
- Lid
Hallo Blitz,
Dit was wel bedoeld als een joke natuurlijk.
De munten zijn allemaal vrij versleten om daar verloren geweest te zijn, mijn inziens en al vermeld hier.
Gewoon neergelegd en daarna doen of ze gevonden zijn.
Andere reden zou ik mij toch neit kunnen indenken.
Dit was wel bedoeld als een joke natuurlijk.
De munten zijn allemaal vrij versleten om daar verloren geweest te zijn, mijn inziens en al vermeld hier.
Gewoon neergelegd en daarna doen of ze gevonden zijn.
Andere reden zou ik mij toch neit kunnen indenken.
Groeten
GuY
GuY