[eng] Richard Butler, leider Aryan Nations overleden.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Inderdaad, maar in mijn ogen is dat een slecht excuus om jezelf te verlagen tot zijn niveau.......Roel R. schreef:Toch zijn dit reacties die je kan verwachten op een persoon die zelf zijn hele leven haat heeft verspreid.
Als je zegt 'hij verdient niet beter', moet je jezelf eens beginnen afvragen 'als ik zo denk, wat verdien ik dan?'...
-
- Lid
- Contacteer:
Tja,
Ik wil mijn reactie wel toelichten. Ik haat zo'n man niet. Ik vind het wel bijzonder jammer dat je als je zo oud bent geworden je blijkbaar nog steeds doorhebt wat jouw ideeen betekennen.
Als iemand zulke ideen opzijn 18e heft kun je dat nog jeugdige onkunde noemen. Als je op die leeftijd als hij echter nog volledig achter Nazi-achtige ideeen gaat staan is er gewoon iets fout in je hoofd. RIH gaat mij ook iets te ver maar mensen zoals hij hebben we denk ik niet echt nodig op deze wereld.
Greetz
Ik wil mijn reactie wel toelichten. Ik haat zo'n man niet. Ik vind het wel bijzonder jammer dat je als je zo oud bent geworden je blijkbaar nog steeds doorhebt wat jouw ideeen betekennen.
Als iemand zulke ideen opzijn 18e heft kun je dat nog jeugdige onkunde noemen. Als je op die leeftijd als hij echter nog volledig achter Nazi-achtige ideeen gaat staan is er gewoon iets fout in je hoofd. RIH gaat mij ook iets te ver maar mensen zoals hij hebben we denk ik niet echt nodig op deze wereld.
Greetz
-
- Lid
-
- Lid
Nou, Als zo'n figuur overlijd is toch mijn eerste gedachte:Veteraan schreef:Ook volledig akkoord, er komen steeds meer haatreacties, stop ff meeantwerpx schreef:Neen, ik vind het echter wel teleurstellend dat men zich hier tot een bepaald niveau verlaagt, dat van de haat.....Ruben schreef:Ja wat wil je dan. Dat we gaan rouwen of wat
.
"Gelukkig"
niet van:
"Jammer"
Dus dat mensen haatreacties posten, is naar mijn mening niet zo verkeerd. Waarom niet zo? Omdat men niet het hele verhaal weet. Maar toch. Ik zou ook meteen haatreacties posten.
En waarom zouden we daar mee moeten stoppen, veteraan? Moeten we dan respect tonen voor zo'n figuur?
-
- Lid
En met welke reacties "scoor" je dan beter in jouw ogen? Ik zou geen rouw berichten schrijven noch medelijden tonen voor deze persoon. Ik zal hem ook niet lof geven wat hij heeft kunnen berijken en ik zal hem helemaal niet respecteren voor wat hij heeft gedaan....
Zulke mensen ben ik liever kwijt dan rijk.
Zulke mensen ben ik liever kwijt dan rijk.
Laatst gewijzigd door Jurryt op 13 sep 2004, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter M
- Lid
Ik denk ook dat de wereld beter af is zonder figuren zonder deze, want hij predikte haat. Ieder mens blijft echter mens.Jurryt schreef:En met welke reacties "scoor" je dan beter in jouw ogen? Ik zou geen rouw berichten schrijven noch medelijden tonen voor deze persoon. Zulke mensen ben ik liever kwijt dan rijk.
De redenen van anderen om deze figuur niet graag te zien zijn duidelijk anders, want hier wordt ook zeer los met haat omgesprongen....
(Ik wou overigens niet zeggen dat ik iedereen die over haat spreekt over één kam wil scheren met de extreme gevallen)
-
- Lid
- Peter M
- Lid
-
- Lid