Eurobiljet met Hitler-afbeelding gevonden!
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
In tegenstelling tot het vernielen van graven, volspuiten van moskeëen, en erger geweld vind ik het vrij onschuldig als mensen die afbeelding op een biljetje stempelen, die biljetjes zijn gemakkelijk vervangbaar.
Een afbeelding van hitler kun je op elk moment van de dag tegenkomen op tv, in de krant, tijdschrift etc.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat het jammer is dat Adolf Hitler nog steeds aanhangers heeft.
Een afbeelding van hitler kun je op elk moment van de dag tegenkomen op tv, in de krant, tijdschrift etc.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat het jammer is dat Adolf Hitler nog steeds aanhangers heeft.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Wie zegt tot het aanhangers van hitlers zijn?(Neo-Nazi's)Want misschien waren het wel een paar gewone jongeren die leuk wilde doen door er een foto van hitler op te zetten.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Misschien wil ( len ) de dader ( s ) wel de vergelijking trekken tussen de EU en bezet Europa tijdens WO2, in het kader van "één Europa, Adolf nog z,n zin". Zou ook kunnen, er zijn weinig mensen blij met een verenigd Europa en de Euro. Ikzelf vind deze stelling te ver gaan ( appels en peren vergelijken... ) hoewel ik wel van mening ben dat een verenigd Europa en dus de Euro alleen voordeel heeft voor de mensen die al macht en geld hebben! De gewone arbeider heeft er geen voordeel bij..... kort door de bocht geformuleerd, want dit is al een topic op zichzelf...