Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

ik weet dat je interessegebeid de RAD is maar een weldenkend mens zou dan toch een avatar kiezen die wel met de RAD temaken heeft maar geen prominent hakenkruis bevat
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Harro schreef:ik weet dat je interessegebeid de RAD is maar een weldenkend mens zou dan toch een avatar kiezen die wel met de RAD temaken heeft maar geen prominent hakenkruis bevat
Dus ik ben niet weldenkend?

Ik stel voor om het over Theo te houden etc.. anders word het nog te persoonlijk hier!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Een beetje laat, maar het was ineens druk op het werk...

R.I.P Theo van Gogh

Ik hoop dat de overheid een manier kan vinden om voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat dit soort acties echt niet kunnen...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Laten we deze discussie inderdaad bij Theo van Gogh houden. Als een user problemen heeft met de avatar van een andere user kan er altijd contact opgenomen worden met de Mods/Admins die dan zullen kijken of verdere actie noodzakelijk is.

Hier dus weer terug naar Van Gogh, conversatie over avatars etc via de Staff of PB.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Harro schreef:ik weet dat je interessegebeid de RAD is maar een weldenkend mens zou dan toch een avatar kiezen die wel met de RAD temaken heeft maar geen prominent hakenkruis bevat
Lekker kansloos berichtje weer zucht...
laten we maar weet terug gaan over van Gogh
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het gaat hier inderdaad niet over de avatar van een ander en ook niet over de opmerkingen van een ander aangaande die avatar.

Klachten gaan naar moderators, die de user dan eventueel hierop kunnen aanspreken. Deze thread is daar niet de plaats voor, zoals al eerder werd opgeroepen. Vanaf deze post dus verder conform de opmerking die Sjoerd al eerder plaatste.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

RIP Theo, zijn vijanden laten nu hun ware gelaat zien!
collector
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2004, 12:56
Locatie: utrecht

Bericht door collector »

nou niet zijn debats-vijanden, die spreken ook schande van de moord!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Iedereen spreekt schande van de moord, ook de Nederlandse moslims. Op een heel klein clubje radicale randdebielen na die echter met de juiste aanpak te isoleren zijn. Maar die aanpak moet zich, ook en zelfs vooral vanuit de moslimgemeenschap zelf, richten op specifiek die fundamentalisten en waar het zich op de hele gemeenschap richt moet het gaan om voorkomen dat meer moslims afgleiden naar fundamentalisme en niet om stigmatisering of uitsluiting van alle moslims. Veelgehoorde uitspraken waarin alle moslims over één kam worden geschoren vergroten juist de kloof waardoor mensen zich nog meer buitengesloten voelen en de kans dat meer moslims zich aangetrokken voelen tot radicalen stijgt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie