Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik zal t ook even van mijn kant laten zien ditmaal over allactonen.

Ooit horen zeggen dat ik ze iets aan wilden doen? Ooit horen zeggen dat ze allemaal verkeerd zijn?nee
Ik ben bang in de zin dat ze mij nog wat aan doen? Licht eraan
Bang dat ze mij uitschelden? nee.
Bang dat ze mijn familie wat aan doen? ja! Wat als ze t nu zo bol in de kop krijgen dat ze bijv mijn pa om blazen op zijn weg naar huis van werk in de trein?
Daar zou ik niet bang voor zijn bij ''lonsdale ventjes''
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:
Ik ben van mening dat een onevenredig aantal Marokkanen ontspoord is en dat we eindelijk maatregelen moeten nemen i.p.v. dat ontkennen. Voordat de boel echt uit de hand loopt en er dingen gebeuren waar je je als volk dus echt voor moet schamen.
We moeten niet handelen aan de hand van emoties, maar aan de hand van rapporten van het gevangeniswezen, de politie en CBS. En nee, ik heb ze niet bij de hand mocht er iemand zo slim zijn daar naar te vragen. Wel heb ik er over gelezen in NRC en andere bladen. Er moet gewoon iets gebeuren. Maar zolang er mensen zijn die je een racist noemen als je dat soort dingen aan de kaak stelt is het moeilijk handelen.
De meeste allochtonen hebben niet evenveel kansen als blanken. Dit omdat er veel mensen zijn met al opgestelde vooroordelen. Bij een bedrijf is het voor een blanke met precies dezelfde kwaliteiten als een allochtoon (veel)makkelijker om een baan te krijgen. Ook dít is aangetoond, en mocht er iemand zo slim zijn om daar naar te vragen, ik heb deze cijfers niet...
Minder kansen betekent vaak eerder belanden in het criminele circuit, en dan krijg je mensen die roepen dat alle allochtonen criminele neigingen hebben...
Zelfde situatie die jij had, maar nu vraag je wél naar bron...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik zal t ook even van mijn kant laten zien ditmaal over allactonen.

Ooit horen zeggen dat ik ze iets aan wilden doen? Ooit horen zeggen dat ze allemaal verkeerd zijn?nee
Ik ben bang in de zin dat ze mij nog wat aan doen? Licht eraan
Bang dat ze mij uitschelden? nee.
Bang dat ze mijn familie wat aan doen? ja! Wat als ze t nu zo bol in de kop krijgen dat ze bijv mijn pa op blazen op zijn weg naar huis van werk in de trein?
Daar zou ik niet bang voor zijn bij ''lonsdale ventjes''
Starting up again
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Jurryt: gelijk heb je. Op Dockinga in Dokkum namen ze dezelfde maatregel als op mijn scholengemeenschap juist vanwege de ellende die ze bij jullie in Friesland hebben met "Lonsdale jeugd".

Meer nu weer on-topic
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Die andere Timo schreef:Jurryt: gelijk heb je. Op Dockinga in Dokkum namen ze dezelfde maatregel als op mijn scholengemeenschap juist vanwege de ellende die ze bij jullie in Friesland hebben met "Lonsdale jeugd".

Meer nu weer on-topic
Sorry, nog 1 keer on-topic. Liudger zit momenteel vol met lonsdale en mijn school, Singelland, begint ook echt vol te raken met zulke "meelopers" het is gewoon een plaag.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

antwerpx schreef:
Die andere Timo schreef:In het onderwijs kom ik ze als mentor en leraar veel te vaak tegen. Je ziet ze wegglijden, niet alleen door een gebrek aan kansen maar ook door onvoldoende mogelijkheden om geboden kansen te grijpen. En als het kalf verdronken is roepen we met z'n allen dat het schandalig is dat ze ze diep gezonken zijn.
Wat mij, zo zonder al teveel redenering, een goede oplossing lijkt is het 'enten' van individuele leerlingen uit de 'concentratiescholen' naar scholen waar helemaal geen allochtone jongeren zitten met problemen. Het zal voor beide partijen een verrijking zijn, hoewel het in het begin nogal stroef zal verlopen.
Dat enten zou ik ook als oplossing zien voor autochtone probleemjongeren....om al maar even een lelijke beschuldiging te vermijden.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Bij mij opschool heb ik meer last van marokanen en molukkers ect dan van jongeren die lonsdale dragen.

k ken n ''zwarte'' die lonsdale draagt dus ja dus echt onzin
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Het is officieel ook ene box merk timo. Het is ook opgericht door donkere mensen. Helaas zijn er teveel rascisten/rechtse figuren die het hebben overgenomen.
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

Ik kan het toch laten te reageren
ik persoonlijk ben erg geschokt door deze moord
Ik was geen fan van hem maar hij had een mening en die vertelde hij
en dat een een mooi recht in dit land.
Maar als dit niet meer kan dan weet ik niet wat er van dit land gaat worden
omdat hij zich niet kon vinden in islam moet hij dood?????????
Hoeveel moeten er nog komen???????????
genoeg nu
nederland wordt wakker
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Remarque schreef:En? Als je zo bij deze problematiek betrokken bent heb je vast wel een oplossing bedacht. Laat maar eens horen.
...nee, ik heb zo mijn mening maar geen oplossing. Jij wel?
Remarque schreef:Waar baseer je dat op? Bron? Ik constateer als ik deze discussie volg dat er zeker geen sprake is van 'met z'n allen'. De reacties zijn zeer divers.
...Vakliteratuur, vakgroepvergaderingen, plenaire vergaderingen, mentorenoverleg, de media. En ik heb het niet over de reacties in deze thread maar over reacties in de media als er weereens sprake is van problemen met allochtone jongeren. Dicht bij huis (vanuit mijn werk bezien) was twee weken terug het probleem in Haarlem-Schalkwijk met hanggroepjongeren, hun wangedrag, de reactie van de buurt, de media en de politiek en de sociaal-economische problematiek van de gezinnen waar deze jongeren uitkomen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja ik weet de geschiedenis ervan.......
Niet alle racisten dragen lonsdaal, maar lonsdale draagt wel de naam rasicme.
Niet alle moslims zijn terroritsten,alhoewel de meeste terroristen moslim zijn.
Starting up again
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Remarque: voor je dat weer tegen me gaat gebruiken. Mijn bronnen betreffende de kruistochten (een scan van de ruggen van een deel van mijn collectie)

http://ourworld.compuserve.nl/GustlW2/Kruistochten.jpg

Tevreden?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Plaats reactie