Theo van Gogh vermoord..
-
- Lid
De moord op Fortuyn was vreselijk en een heleboel radicale elementen in onze samenleving, die voor Folkert de Graaf bekend werd nog riepen dat ze wraak gingen nemen op de moslims, vonden het in feite jammer dat het geen islamitische fundametalistische dader was. Bij de volgende verachtelijke daad blijkt dat dit waarschijnlijk wel het geval is en nu zijn de rapen gaar. Ga je actie ondernemen tegen hele bevolkingsgroepen die in het plaatje van de dader(s) passen, dus alles dat links is vanwege Folkert (de kogel kwam van links) en iedereen die in Allah gelooft vanwege Van Gogh, dan hou je precies die rechtse conservatieve kliek over waar we ook niet op zitten te wachten. Dus pas a.u.b. op met opmerkingen over "alle marokkanen zijn crimineel" en "negentig procent van de marokkanen steunt radicalen" of "justitie wil begrip voor eerwraak" (wat heeft dat laatste überhaupt met deze zaak temaken?) want dan gaan onze waarden en normen tenonder. Waarom zouden we ons verlagen tot het niveau waarop juist de kleine club idioten denkt die dit soort dingen doet.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
...heb jij ooit in je leven überhaupt weleens met een Imam gesproken?KätheHelfrich schreef:De "gewone"Marokkaan zit vrijdag alweer te luisteren naar de imam, die als vanouds weer af zit te geven op onze decadente maatschappij
Tenzij je jezelf verteld dat die praktijken ineens opgehouden zijn sinds Cohen op de thee is geweest...
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Waarbij ik overigens aan toe wil voegen dat in menig gereformeerde kerk én in andere kerken eveneens dingen gezegd worden die niet door de beugel kunnen. Dat er problemen zijn met minderheden in Nederland staat als een paal boven water, maar het past wel erg in het vijandbeeld wat mensen blijkbaar nodig hebben om hele bevolkingsgroepen tot "vogelvrijen" te bombarderen.
Nogmaals: fundamentalisme van ieder soort is fout! Dus óók moslimfundamentalisme, maar niet iedere Moslim is per definitie fout!
Nogmaals: fundamentalisme van ieder soort is fout! Dus óók moslimfundamentalisme, maar niet iedere Moslim is per definitie fout!
Laatst gewijzigd door Peter op 02 nov 2004, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
I rest my case! Beter kan ik het niet zeggenDie andere Timo schreef:De moord op Fortuyn was vreselijk en een heleboel radicale elementen in onze samenleving, die voor Folkert de Graaf bekend werd nog riepen dat ze wraak gingen nemen op de moslims, vonden het in feite jammer dat het geen islamitische fundametalistische dader was. Bij de volgende verachtelijke daad blijkt dat dit waarschijnlijk wel het geval is en nu zijn de rapen gaar. Ga je actie ondernemen tegen hele bevolkingsgroepen die in het plaatje van de dader(s) passen, dus alles dat links is vanwege Folkert (de kogel kwam van links) en iedereen die in Allah gelooft vanwege Van Gogh, dan hou je precies die rechtse conservatieve kliek over waar we ook niet op zitten te wachten. Dus pas a.u.b. op met opmerkingen over "alle marokkanen zijn crimineel" en "negentig procent van de marokkanen steunt radicalen" of "justitie wil begrip voor eerwraak" (wat heeft dat laatste überhaupt met deze zaak temaken?) want dan gaan onze waarden en normen tenonder. Waarom zouden we ons verlagen tot het niveau waarop juist de kleine club idioten denkt die dit soort dingen doet.

-
- Lid
...jij kent de regels van de Islam? Ken je de Koran soms uit je hoofd?Timo schreef:De regels van de Islam zijn gewoon achterlijk......
...heb je weleens gehoord wat b.v. de streng gereformeerde dominees op de Veluwe preken? Of hoe overtuigde Katholieken over vrouwen denken? Ben je op de hoogte van de standpunten van de Paus inzake vrouwen, homosexualiteit, aids, mensen met een ander geloof? Bush horen spreken over dit soort zaken? Het verkiezingsprogramma van de Republikeinen? De mening van de tientallen miljoenen steng gelovige bewoners van de Amerikaanse "Bible Belt"? Wat dacht je van het gedachtengoed van de SGP?Timo schreef:Heb je mss de film gezien van van Gogh over die vrouwen hoe ze mishandelt ect werden alleen om een stel van die Moslim honden hun eer aan getast voelden
...wie?Timo schreef:Ziekelijk volk
Weet je waarom de eerste kruistochten begonnen?Timo schreef:Mss een nieuwe kruistoch uitvoeren![]()
Laatst gewijzigd door Die andere Timo op 02 nov 2004, 16:02, 2 keer totaal gewijzigd.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Met deze uitspraak ben ik het helemaal eens.Peter schreef:Nogmaals: fundamentalisme van ieder soort is fout! Dus óók moslimfundamentalisme, maar niet iedere Moslim is per definitie fout!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- John Rambo
- Lid
-
- Lid
Hoe denk jij dat een Marokkaan zich voelt die een groep stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren tegenkomt?Timo schreef:Ik ben niet bang voor een stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren maar als ik door dezelfde groep heen moet en het marrokanen ect zijn ja dan rij ik toch liever om
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Nou, wat vind je daarvan? Wat was je indruk?John Rambo schreef:Ja dat heb ik.. En???Die andere Timo schreef:...heb je weleens gehoord wat b.v. de streng gereformeerde dominees op de Veluwe preken?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-
- Lid
...verwoorden zij naar jouw mening het gedachtengoed van "de Nederlanders"?John Rambo schreef:Ja dat heb ik.. En???Die andere Timo schreef:...heb je weleens gehoord wat b.v. de streng gereformeerde dominees op de Veluwe preken?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- Timo
- Lid
ben niet bang voor een stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren maar als ik door dezelfde groep heen moet en het marrokanen ect zijn ja dan rij ik toch liever om
Hoe denk jij dat een Marokkaan zich voelt die een groep stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren tegenkomt?
Goed, als ze ook iets zouden zeggen komt heel zijn familier eraan om weet ik veel wat te doen
Starting up again
-
- Lid
- Contacteer:
Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
-
- Lid
Dat is een zeer eenzijdig beeld van je. Scheld een marokkaan uit en zijn hele familie komt je op te zoeken om wee tik wel niet wat te doen. Scheld een lonsdale freak uit die hier in het noorden woont en al zijn maten komen eraan om je in elkaar te slaan. Zulke dingen vergeten ze na weken nog niet en dag in dag uit word je door heb geconfronteerd. Niet alleen allochtonen doen zulke dingen Timo. Genoeg, misschien zelfs meer Nederlanders zijn in staat om zulke dingen te doen.Timo schreef:ben niet bang voor een stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren maar als ik door dezelfde groep heen moet en het marrokanen ect zijn ja dan rij ik toch liever om
Hoe denk jij dat een Marokkaan zich voelt die een groep stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren tegenkomt?
Goed, als ze ook iets zouden zeggen komt heel zijn familier eraan om weet ik veel wat te doen
-
- Lid
...des te dommer en onbegrijpelijker zijn jouw generaliserende opmerkingen over Imams. Ik zou bijna geloven dat je je ontmoetingen met Imams en al die andere mensen uit je duim zuigt. In welk kader sprak je die mensen dan?KätheHelfrich schreef:FYI:
Met moslims, moslima's, Imams, uit alle delen van het land, van diverse pluimage, opgeleid, niet opgeleid, legaal en illegaal.
Een "Ja"dus.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal