Remarque schreef:De man liep rond met een mes, een vuurwapen en een briefje om op het lichaam van Van Gogh te prikken (1). Hij was van Marokkaanse afkomst (2) en van Gogh ageerde tegen Marokkanen (3).
De tijd van de door links opgedrongen politieke correctheid hebben we al een tijdje achter ons gelaten.
Want als ik met mijn 1 + 1 = 2 gelijk heb, dan is dit een regelrechte bedreiging van de Nederlandse Vrijheid van Meningsuiting!
Dus mogen we politiek incorrect 1, 2 en 3 bij elkaar optellen en concluderen dat de fundamentalistische Islam een aanslag gepleegd heeft op de Nederlandse vrijheid van meningsuiting.
De man liep rond met een mes, een vuurwapen en een briefje om op het lichaam van Van Gogh te prikken (1). De man heeft een Nederlands paspoort (2) en Theo van Gogh schopte veel Nederlanders tegen de schenen en ageerde tegen veel zaken (3).
Volgens jouw politieke incorrectheid mag ik nu dus concluderen dat kortzichtig Nederland een aanslag heeft gepleegd op de Nederlandse Vrijheid van Meningsuiting.
Remarque schreef:De kortzichtigheid van de Islam niet bedreigend? Vertel dat tegen Afganen, Iraniers en in elkaar geslagen moslimvrouwen.
Afghanen en Iraniërs in Nederland worden hier niet meer of minder bedreigd door 'de islam' dan andere in Nederland woonachtige mensen.