Grote anti-terreuractie in Den Haag

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

naar nu blijkt heeft okke het voor de volle 100% bij het juiste eind gehad.
De twee mannen die woensdag na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, bezitten de Nederlandse nationaliteit. Eén van de twee verdachten is de 19-jarige Jason W. Hij is een zoon van een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder. Vijf jaar geleden bekeerde hij zich tot de radicale islam.

In Amersfoort werd zijn 17-jarige broer Jermaine gearresteerd. Beide broers zouden zich hebben in kringen rond Samir A. hebben begeven, de zogenaamde Hofstadgroep. A. wordt verdacht van het voorbereiden van terreuraanslagen. Mohammed B., de verdachte van de moord op Theo van Gogh, was eveneens in deze kringen te vinden
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

ze maken er wel werk van

http://nu.nl/news.jsp?n=440237&c=13
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Een opleidingscentrum van de PKK in Nederland!!!! :?


Rick
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

shhit he dat dorp is echt bij mij in de buurt mss net 10km
Starting up again
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

ationale recherche rolt trainingskamp PKK op (video)

Uitgegeven: 12 november 2004 09:29
Laatst gewijzigd: 12 november 2004 17:12
LIEMPDE - De nationale recherche heeft in de omgeving van Liempde in Brabant en andere locaties in Nederland invallen gedaan. Volgens burgemeester J. van Homelen van Boxtel en een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie gaat het in Liempde om een opleidingscentrum van de PKK.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De inval is gedaan in kampeerboerderij De Mus'donck aan de Gemondesestraat. Op de kampeerboerderij zijn 29 aanhoudingen verricht, zegt de woordvoerder van het OM. Van Homelen zei ook nog dat er verder in het land invallen in kader van dit onderzoek worden gedaan en dat de camping al geruime tijd als opleidingscentrum werd gebruikt.

De omgeving van de kampeerboerderij bij Liempde is afgezet. De zegsman van het OM benadrukt dat het niet gaat om een actie in verband met de recente ontwikkelingen met radicale moslims in Nederland.

Natuurgebieden

De Mus'donck ligt in het hart van het Noord-Brabantse natuurgebied De Meijerij. Dit is een drukbezocht natuurgebied met stuifzand, vennen, uitgestrekte heidevelden en kleine bos- en natuurgebieden. De camping heeft vier grasveldjes voor tenten en caravans en een kampeerboerderij die te huur is voor groepen tot zeventig personen. Op het terrein zijn allerlei recreatiemogelijkheden. Er zijn bijvoorbeeld kano's beschikbaar.
Hoe heeft het zover kunnen komen zeg.


Rick
Plaats reactie