"Resten Mussert liggen in Vlaanderen"

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Inmiddels wel Veteraan. Toen je hier voor het eerst kwam was je nog hevig ontdaan toen je voor rechtsextremist werd aangezien en had je allerlei smoesjes over je inmiddels verdwenen Stormfront/White Power avatar. Maar inmiddels loop je met je Groot-Vlaenderen, Dietschland idealen te pronken.

Wel komisch dat het je locatie is, want Groot-Vlaenderen, Dietschland bestaat helemaal niet _/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Harro schreef:Inmiddels wel Veteraan. Toen je hier voor het eerst kwam was je nog hevig ontdaan toen je voor rechtsextremist werd aangezien en had je allerlei smoesjes over je inmiddels verdwenen Stormfront/White Power avatar. Maar inmiddels loop je met je Groot-Vlaenderen, Dietschland idealen te pronken.

Wel komisch dat het je locatie is, want Groot-Vlaenderen, Dietschland bestaat helemaal niet _/-\o-
Harro, man, heb jij problemen ofzo? Ik wil helemaal niet met je spotten of je beledigen maar je helpt telkens de topics om zeep met dingen die er niks mee te maken hebben. Je probeert me steeds te beledigen door nare insinuaties te maken enzo, die steeds ongegrond zijn en zo onderuit getrapt worden. Wellicht weet je niet een precies wat Dietschland is, laat staan Groot-Vlaenderen...
Overigens ben ik aan jou in geen enkel geval verantwoording verontschuldigt, dit heb ik enkel aan de site-admin.
Als je nog vragen of opmerkingen over mij hebt, pb me dan. Stop met hier in het rond te schoppen en zeg mij gewoon via pb wat er je op de lever ligt ivm mij.
(excuses voor het off-topic posten :oops: maar dit kon ik echt niet langer toleren, het is overigens het laatste bericht dat ik hier over post in dit topic)
Als je nog vragen of opmerkingen hebt over mij, pb me.
Ik verwacht zsm een pb van je :wink:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

_/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Wil me nergens mee bemoeien, maar vecht jullie kinderachtige haantjes gedrag maar ergens anders uit, en inderdaad via PB. :zapped:
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

..Niet ter zake doende posts over Vlaamse onafhankelijkheid verwijderd..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

dvaupell schreef:..Niet ter zake doende posts over Vlaamse onafhankelijkheid verwijderd..
lekker op tijd :lol:

Maar in die uitzending van profiel zei de weduwe Rost van Tonningen wel precies hetzelfde verhaal over waar Mussert zou liggen...

Rémy
----
Gebruikersavatar
lexiebabe
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2003, 13:59
Locatie: Alkmaar

Bericht door lexiebabe »

Volgens Groeneveldt, in Mussert, Nagelaten geschriften, hadden diegenen die de botten opgroeven, de verkeerde te pakken. Maar dat geheel ter zijde.
Foto's van Alkmaar 1939-1946, altijd welkom!
Plaats reactie