Extreme humor van Vlaams Belang
-
- Lid
Franstalige coup
Ja, hij liet het niet zomaar gebeuren, maar die Franstalige Brusselaars riepen de hulp in van het Franse leger! Zo is bijvoorbeeld de éérste Leopoldsorde verleend aan een Franse soldaat bij het beleg van Antwerpen in 1832.
Olivier
Olivier
gezocht: documenten, foto's, etc... van plaatsen in de omgeving van Antwerpen: Schoten, Merksem, Brasschaat, Ekeren, Wijnegem, St-Job, Schilde, 's-Gravenwezel, etc... tijdens WO2.
Tevens zoek ik ook Belgische orden, medailles en decoraties.
Tevens zoek ik ook Belgische orden, medailles en decoraties.
-
- Lid
- Peter M
- Lid
Sinds vorige verkiezing niet meer geloof ik. Blanco werd niet als stem meegerekend.Kilroy schreef:Als ik van je was, zou ik dat nooit doen.antwerpx schreef:(jaja, hier zit een potentiële blanco-stemmer) .
Blanco stemmen gaan steeds naar de meerderheid.
Je zou eens bedrogen kunnen uitkomen.
Verder betekent stemmen op en partij of een persoon dat je die persoon/partij het recht geeft alles te doen wat hij/zij op haar agenda heeft staan. Gezien ik nog nooit iemand ben tegenkomen die op alle gebied dezelfde mening heeft als ik lijkt het mij zéér onwaarschijnlijk dat ik ooit niet-blanco ga stemmen.
(Zeg ik nu...)
-
- Lid
- Contacteer:
Mijn inziens kun je dan nog beter stemmen voor een partij die het meeste aansluit op wat je wilt. Waarom? Er komt tóch een partij aan de macht. Dan kan het nog altijd het beste de minst-slechte zijn!antwerpx schreef:Sinds vorige verkiezing niet meer geloof ik. Blanco werd niet als stem meegerekend.Kilroy schreef:Als ik van je was, zou ik dat nooit doen.antwerpx schreef:(jaja, hier zit een potentiële blanco-stemmer) .
Blanco stemmen gaan steeds naar de meerderheid.
Je zou eens bedrogen kunnen uitkomen.
Verder betekent stemmen op en partij of een persoon dat je die persoon/partij het recht geeft alles te doen wat hij/zij op haar agenda heeft staan. Gezien ik nog nooit iemand ben tegenkomen die op alle gebied dezelfde mening heeft als ik lijkt het mij zéér onwaarschijnlijk dat ik ooit niet-blanco ga stemmen.
(Zeg ik nu...)
-
- Lid
Ach, zolang ze er bezwaar tegen hebben met anderstaligen de liefde te bedrijven valt het allemaal nog wel mee.Numb schreef:Korte uitleg :
(Neuk de Vlamingen)...
Veel gebla dus en weinig wol.
Ik wil de boel niet bagataliseren maar vind het overdreven dat hier en daar gedaan wordt alsof het N-Ierse toestanden zou betreffen.
-
- Lid
- Contacteer:
Humor Vlaams Belang
Als ik dit topic overloop kom ik tot de slotsom dat de " verdeel en heers " politiek van onze nationale ministers zijn vruchten afwerpt. Er zijn blijkbaar nog belgen die niet snappen dat Vlaams/Waalse problemen kunstmatig in gang worden gehouden.
Stel dat iedere belg een mondje vlaams,frans en duits machtig is....Dan zitten we met minstens een 30-tal ministers te veel. Mij stoort het niet om een Waal gebrekkig Vlaams horen te spreken, mijn frans is ook niet op punt.
Ik ben een Vlaams geaarde belg, werk in Brussel en heb verschillende anderstalige collega's....Problemen denkt U ? Neen , wel veel hilariteit. En samen kunnen we heel wat verzetten !
Ik ga zeker zo graag in verlof naar Wallonié als naar Benidorm.
Zolang de politiek de tegenstellingen tussen Vlamingen en Walen blijven uitspelen zijn ZIJ aan de winnende hand. Ze zorgen alleen maar voor hun EIGEN portefeuille.
Leo
Stel dat iedere belg een mondje vlaams,frans en duits machtig is....Dan zitten we met minstens een 30-tal ministers te veel. Mij stoort het niet om een Waal gebrekkig Vlaams horen te spreken, mijn frans is ook niet op punt.
Ik ben een Vlaams geaarde belg, werk in Brussel en heb verschillende anderstalige collega's....Problemen denkt U ? Neen , wel veel hilariteit. En samen kunnen we heel wat verzetten !
Ik ga zeker zo graag in verlof naar Wallonié als naar Benidorm.
Zolang de politiek de tegenstellingen tussen Vlamingen en Walen blijven uitspelen zijn ZIJ aan de winnende hand. Ze zorgen alleen maar voor hun EIGEN portefeuille.
Leo
-
- Lid
ga eens na hoeveel Waalse ministers dan ook effectief de moeite willen doen om dan ook effectief Nederlands te spreken?
Ze voelen zich nog steeds superieur ondanks hun economisch zwakkere positie. Maar spijtig genoeg hebben ze het in de politiek nog steeds voor het zeggen.
Ikzelf zal nooit op het VB stemmen, en ik ben ook geen Vlaams nationalist, maar ik hoop op een eerste Waalse toegeving.
Nog zo iets: Het Waalse Marshallplan, maar er is Vlaams geld mee gemoeid! Wat vinden jullie hiervan?
Ze voelen zich nog steeds superieur ondanks hun economisch zwakkere positie. Maar spijtig genoeg hebben ze het in de politiek nog steeds voor het zeggen.
Ikzelf zal nooit op het VB stemmen, en ik ben ook geen Vlaams nationalist, maar ik hoop op een eerste Waalse toegeving.
Nog zo iets: Het Waalse Marshallplan, maar er is Vlaams geld mee gemoeid! Wat vinden jullie hiervan?
Hell no, we don't die, We just go to hell to regroup
-
- Lid
- Contacteer:
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Niet stemmen geeft altijd ene stem aan de grotere partijen. Immers als je niet stemt, wordt het aantal uitgebrachte stemmen lager en komen de restzetels bij die partijen met de meeste reststemmen.
Het is altijd moeilijk uit te leggen, maar de zetels worden zowiezo verdeeld. Niet stemmen levert derhalve niets op en omgerekend komen zo meer zetels toe aan de grotere partijen. ALs Vlaams Blok dan 1 van de grootste is, betekend niet stemmen dus in feite steun aan Vlaams Blok. Beter is altijd om inderdaad die partij te kiezen die het dichts bij jou ideeen staat.
Het is altijd moeilijk uit te leggen, maar de zetels worden zowiezo verdeeld. Niet stemmen levert derhalve niets op en omgerekend komen zo meer zetels toe aan de grotere partijen. ALs Vlaams Blok dan 1 van de grootste is, betekend niet stemmen dus in feite steun aan Vlaams Blok. Beter is altijd om inderdaad die partij te kiezen die het dichts bij jou ideeen staat.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
-
- Lid
- Contacteer:
Links of rechts maakt geen ene moer uit als het gaat om 'kills' of 'bezinestationbranders'. Extreem-rechts en extreem-links is beide fout en hun werkwijzen heeft absoluut helemaal niks met politiek te maken.pietervb schreef:briljant.
niet te veel zeiken op rechts, stelletje benzinestationbranders. ranglijst meeste kills staat nog steeds op links. sterker, de 1ste en de 2de plek.