VVD zet holocaust in voor ja-stem grondwet

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

KevinP schreef:
Sbf.Koch schreef:De regering had toch ook gewoon kunnen kiezen voor het niet houden van een referendum...? Juist!
Dat hadden ze van mij net zo goed mogen doen :)
Nee dat vind ik niet, dit is een daarmate grote beslissing waar wij best in gekent mogen worden. En het vuile vind ik, nu het erop begint te lijken dat NL Nee gaat zeggen dat ze vanalles proberen om het maar ja te laten worden.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

KevinP schreef:Nee dat vind ik niet, dit is een daarmate grote beslissing waar wij best in gekent mogen worden. En het vuile vind ik, nu het erop begint te lijken dat NL Nee gaat zeggen dat ze vanalles proberen om het maar ja te laten worden.
Ik vind mezelf en vele anderen te onkundig om over deze materie te oordelen vandaar dat ik het geen probleem gevonden had als men geen referendum had gehouden.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

jeroen1944 schreef: En het vuile vind ik, nu het erop begint te lijken dat NL Nee gaat zeggen dat ze vanalles proberen om het maar ja te laten worden.
Maar aan de andere kant word er altijd geroepen dat dit al vanaf het begin zo is... vind jij dat het in het begin anders ging dan???
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ja in het begin werd er niet zoveel ruchtbaarheid aan gegeven, en de peilingen toen werd (naar ik meen) gaven een meerderheid voor ja stemmen aan.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Ik denk dat de helft van de stemmers amper weet waar die hele grondwet over gaat, :S

mensen die willen dat je ja stemt zitten over slechte economie en oorlog te praten.

En mensen die willen dat je nee stemt betrekken turkije erbij..

Vind dat de regering het zelf had kunnen beslissen.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
MaximusAurelius
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 mar 2005, 17:52

Bericht door MaximusAurelius »

Nog belachelijker vindt ik dat spotje waarin een "nee-stem" een stem is tegen stierenvechten. Nou ben ik wel een dierenvriend, maar een Europese grondwet is toch gericht op zeer belangrijke onderwerpen over vrijheid van meningsuiting, sociale zekerheden, economische mogelijkheden, enz.
Om dan op de nationale radio stierenvechten te noemen....
Denk dan eerder aan regels die opgesteld kunnen worden tegen het mishandelen van beren in bv. Turkije als er WEL een grondwet is.
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Franrijk heeft NEE gestemt... :cheer: :cheer: :cheer: O-)
Plaats reactie