De man is nu dan ook aangeklaagd. Hij moet donderdag in de rechtbank terecht staan voor "het gebruik van tekens van ongrondwettelijke organisaties", zo deelde de Duitse justitie dinsdag mee.
Bron: Fok!
Discussieer maar raak over dit onderwerp!

Ik heb niet echt een mening. Ik vind het erg dat die man er zulke gedachten op na heeft gehouden, maar het nieuws klinkt ook wel erg grappigYPPY schreef:Wat vind je er zelf van?
Ik wist wel dat ik iets dergelijks hier al gezien hadProos schreef:Ik las het bericht vanmorgen ook in de krant, maar zou dit dezelfde zijn als de eigenaar van de hond in dit bericht?
Beide voorvallen in Berlijn, dat kan toeval zijn natuurlijk, maar tis wel opvallend. Misschien is 't wel een nieuwe hobby onder neo-nazi's.
Wel een aparte hobby. De volgende stap is vast om honden "Die Fahne Hogh" te leren blaffen. Als we 't positief zien zou je kunnen zeggen dat ze hun ideeën niet aan de mensen kwijt kunnen en daarom maar aan honden leren, maar dat zal wel té positief gedacht zijn.TeijeTerhorst schreef:Ik wist wel dat ik iets dergelijks hier al gezien had![]()
Nou ja, zou wel weer iets anders zijn, Duitse rage denk ik...
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 2 gasten