Auschwitz-museum boos op 'Housewitz'
- sobel
- Lid
ik deel de menig van dvaupell volledig, ik zie er ook de lol niet van in, lachen bij het stukje ''een gratis taxi terug'' of iets dergelijks? mooi niet! echt waar, zeer slechte humor, en zwaar respectloos.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
De meeste mensen vind ik maar zwaar gepikeerd reageren. En ik vind al helemaal lachwekkend dat die gast er voor vervolgd wordt.
Als een cabaratier een grap maakt in die richting wat ook vaak genoeg is gebeurt dan liggen we in een stuip en nu doet 1 of andere nobody uit weet ik veel waar het en dat vinden we het allemaal belachelijk.
Ikzelf vond het enige entertainende waarde hebben, maar echt in een stuip heb ik er niet van gelegen. Gewoon een uit te hand gelopen grapje waar je die gast echt niet voor hoeft te vervolgen. Hebben we niks beters te doen ofsow.
Als een cabaratier een grap maakt in die richting wat ook vaak genoeg is gebeurt dan liggen we in een stuip en nu doet 1 of andere nobody uit weet ik veel waar het en dat vinden we het allemaal belachelijk.
Ikzelf vond het enige entertainende waarde hebben, maar echt in een stuip heb ik er niet van gelegen. Gewoon een uit te hand gelopen grapje waar je die gast echt niet voor hoeft te vervolgen. Hebben we niks beters te doen ofsow.
- sobel
- Lid
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
Cor schreef:
Als je voorbeelden hebt, graag. Dan kunnen we die op hun eigen merites beoordelen.
Ik heb niet de indruk dat er (bekende) cabaretiers zijn die vergelijkbare "grappen" maken. In elk geval niet met gebruik van historisch materiaal...Als een cabaratier een grap maakt in die richting wat ook vaak genoeg is gebeurt dan liggen we in een stuip en nu doet 1 of andere nobody uit weet ik veel waar het en dat vinden we het allemaal belachelijk.
Als je voorbeelden hebt, graag. Dan kunnen we die op hun eigen merites beoordelen.

Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
- sobel
- Lid