Dat de Holocaust in zijn geheel is opgezet? Nee, (natuurlijk) niet. Zelfs de beste leugens hebben een kern van waarheid:P
Maar even serieus; natuurlijk zijn er Joden vermoord. Dit ontkennen ook revisionisten niet, ik citeer uit King Arthur's werk:
"feiten en gebeurtenissen die NOOIT worden of zijn ontkend door revisionisten:"
"Het feit dat onder de 40 miljoen doden van WO II ook enkele honderdduizenden joden omkwamen door mishandeling, honger, besmettelijke ziekten, bombardementen, militaire acties, pogroms van wraakzuchtige Oost-Europese bevolkingsgroepen, acties van Einsatzgruppen, naamloze ad hoc misdaden en andere oorlogsomstandigheden."
--knipknip--
Ik ben het zeker met je eens dat het verschrikkelijk is dat het Joodse volk zoveel heeft moeten doorstaan.
Dat betekent
niet dat ik vind dat Duitsland nu nog steeds schuldbetalingen moet betalen, of dat de Joden recht hebben op Israel, maar dat is een andere discussie.
En dat uiten...
Tsjaah, dat is voor iedereen persoonlijk, zoals je ook op SF ziet lopen de gemoederen soms erg verhit op over dat onderwerp.
Persoonlijk vind ik het gewoon leuk om met mensen te discussieren, (ik wil later de politiek in:P) en 'rechtse' mensen zijn meestal nogal gesloten terwijl sommigen echt iets interessants te melden hebben. Met de kleding die ik draag maak je nou eenmaal makkelijker contact, en de buitenwereld weet ongeveer waar je voor staat, en veel, heel veel mensen gaan je vragen stellen en met je discussieren omdat ze denken; "och, daar heb je weer zo'n domme skinhead."
Leuk altijd als je ze vervolgens laat zien dat niet alle skinheads werkvee zijn, en dat ondergetekende af en toe nog wat zinnigs te zeggen heeft.
Er is natuurlijk ook nog een factor provoceren bij veel bij. Ook hardstikke leuk. (Maar dat klinkt kinderachtig!:P)
Er wordt vaak geweld gebruikt?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat 1 van mijn kameraden een gevecht is begonnen, maar als een vriend wordt geslagen, en je bent er op dat moment bij, ja, dan vecht je terug.
Ik heb nog nooit iemand in mijn omgeving trots horen zeggen dat hij een buitenlander heeft geslagen.