welke divisie lag in baarlo gelegerd??
- Jeeper704
- Lid
't Waren toch geen Geallieerde Recovery Teams die vier tanks naar een depot brachten of zo??
Heb ik vannacht liggen aan denken.
Heb ik vannacht liggen aan denken.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
- Harro
- Lid
- Harro
- Lid
- Reca
- Lid
- Meijelse
- Lid
- Contacteer:
Rémy,
Afgelopen zondag hebben we in het Leudalmuseum nog over de mogelijke aanwezigheid van Tigers in Meijel gesproken. Ik denk dat we ervanuit kunnen gaan dat er geen Tigers in Meijel zijn geweest, en dat de meldingen van mn de amerikanen berusten op vergissingen of dat het een kwestie was van Wishfull Thinking.
Maar, in een eerdere post schreef je dat 1 van de soldaten 18 jaar was en sneuvelde in Meijel. Hoe kom je an die info? Ik bedoel, misschien heb je dan ook een naam en bied dat een aanknoppingspunt?
werner
Afgelopen zondag hebben we in het Leudalmuseum nog over de mogelijke aanwezigheid van Tigers in Meijel gesproken. Ik denk dat we ervanuit kunnen gaan dat er geen Tigers in Meijel zijn geweest, en dat de meldingen van mn de amerikanen berusten op vergissingen of dat het een kwestie was van Wishfull Thinking.
Maar, in een eerdere post schreef je dat 1 van de soldaten 18 jaar was en sneuvelde in Meijel. Hoe kom je an die info? Ik bedoel, misschien heb je dan ook een naam en bied dat een aanknoppingspunt?
werner
The first casualty of war is innocence
- Reca
- Lid
- Reca
- Lid
-
- Lid
TIGER TANKS
Heeft er iemand een foto van een Tiger tank in de omgeving van Baarlo,Meijel of peelgebied? Die wil ik dan wel eens zien. Getuigen van die tijd doen natuurlijk hun best maar natuurlijk niet geloofwaardig. Ik daag iedereen uit om een foto te plaatsen van een tiger tank in het besproken gebied. Dan neem ik mijn woorden graag terug. Het verschil tussen een Panther tank en een Tiger tank is voor een leek helemaal niet te zien. Iemand met me eens?
- Mike.H
- Lid