Selectiecriteria voor SS

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Ik ben bang dat ik zelf het antwoord moet geven :|
Op het moment dat iemand zijn eenheid schade had berokkend werd besloten tot "Der Heilige Geist". Er werd gewacht tot betrokkene in zijn krib lag te slapen, vervolgens werd een kussen op zijn hoofd gedrukt, zijn hemd omhoog getrokken en dan kreeg de man een pak slaag met de koppel, zodat de lijfspreuk "Meine Ehre Heisst Treue" er letterlijk werd ingetimmerd! De UvD (Onderofficier van Dienst) wist er natuurlijk officieel niets van, maar zorgde wel dat hij uit de buurt bleef.
De US Marines variant werd uitgevoerd met een stuk ouderwetse zeep in een handoek.

Afbeelding
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Seyffardt schreef:Ik ben bang dat ik zelf het antwoord moet geven :|
Op het moment dat iemand zijn eenheid schade had berokkend werd besloten tot "Der Heilige Geist". Er werd gewacht tot betrokkene in zijn krib lag te slapen, vervolgens werd een kussen op zijn hoofd gedrukt, zijn hemd omhoog getrokken en dan kreeg de man een pak slaag met de koppel, zodat de lijfspreuk "Meine Ehre Heisst Treue" er letterlijk werd ingetimmerd! De UvD (Onderofficier van Dienst) wist er natuurlijk officieel niets van, maar zorgde wel dat hij uit de buurt bleef.
De US Marines variant werd uitgevoerd met een stuk ouderwetse zeep in een handoek.

Afbeelding
hmm niet echt fijn... wat had je gedaan moeten hebben om zoiets te krijgen dan?...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Als men bijv. van een van de maten iets had gepikt, of door zich niet aan de regels te houden er de oorzaak van was dat de hele sectie niet met verlof mocht of strafexcercitie kreeg, dan liep men de kans op een Heilige Geist.
Plaats reactie