Hitler Jugend en volkssturm gevechten.
- SniperWo2
- Lid
Hitler Jugend en volkssturm gevechten.
Ik ben op zoek naar foto,s van hj en volkssturm foto,s.

Waarom bang voor de dood?
We gaan toch...
We gaan toch...
- Mike.H
- Lid
met google vind je niets?... wat voor foto's moet je precies hebben? van de hitlerjugend en volkssturm in gevecht?... misschien moet je video; Der Untergang huren
! is zeer goeie film waar Hitlerjugend en Volkssturm ook nog even aan bod komen...

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
-
- Lid
Re: Jah.
Ik zie ze wel degelijk hoor. Page 2/3/4 bij googlekan ook nog wel eens geluk opbrengen wat je zoektSniperWo2 schreef:Jah die heb ik al gezien...
Ik zoek foto,s waar je ze gewoon ziet vechten of met geweren ziet lopen etc etc..
volkssturm:

of
hitler's jugend:

-
- Lid
misschiebn moet je wat informatie over de 12. SS-Division "Hitlerjugend" zoeken, van hun zijn zat afbeeldingen te vinden.SniperWo2 schreef:Jah die heb ik al gezien...
Ik zoek foto,s waar je ze gewoon ziet vechten of met geweren ziet lopen etc etc..

Ik heb er geen kracht meer voor
- Mike.H
- Lid
misschien wel goed idee, maar volgens mij bedoeld SniperWo2 niet de gevechtseenheden, maar gewoon de mannen/jongens die op het laatste moment ('45) werden opgeroepen om te vechten voor de Volkssturm of HJ...vincent schreef:misschiebn moet je wat informatie over de 12. SS-Division "Hitlerjugend" zoeken, van hun zijn zat afbeeldingen te vinden.SniperWo2 schreef:Jah die heb ik al gezien...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,