Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als sobel en Haplo verder niets inhoudelijks aan deze discussie hebben toe te voegen stel ik voor dat ze ophouden met het posten van zinloze kritieken wanneer ze niks beters te doen hebben .
"The secret of the Paratrooper's success can be summed up in three words; comradeship, esprit de corps & efficiency"
Major Rudolf Böhmler - 1./FJR3, Cassino.
nou er zit wel degelijk een verschil in het kiezen van het beste wapen, en het discussieren over na-oorlogse wapens (zoals op de laatste pagina's gebeurde) maargoed, van mij mag je
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Dankjewel sobel voor het verlenen van toestemming om door te gaan met het helpen van jonhy frost die een dringende vraag had over het kaliber van de Mosin-Nagant wat een wapen was dat werd gebruikt in WOII. Heb je zelf nog een informatief/nuttig/onmisbaar/vriendelijk commentaar?
"The secret of the Paratrooper's success can be summed up in three words; comradeship, esprit de corps & efficiency"
ik weet niet waar jij naartoe wilt, maar als ik zo eens pagina 15 bekijk, dan zie ik duidelijk dat het merendeel niet over wo2 wapens gaan... maargoed, omdat deze nutteloze discussie het topic alleen maar bederven stel ik voor dat als er nog iets is dat dit dan even via pb word geregeld, en hier verder ON-topic te gaan.
gegroet
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''