Beste handwapen WO2...
- Nicodemus
- Lid
Waarom moet jij de hele tijd voor moderator spelen sobel? Als ik ernstig off-topic ga dan zet ik ten minste OT voor mijn berichten of raad ik anderen aan om weer on-topic te gaan na mijn post.
Zelf had ik deze foto nog nooit gezien, en wie weet of er misschien wel niet een interessante discussie uit voorvloeit.
Dus, gamer0004, wat vermeld jouw boek over deze soldaat? Welk boek trouwens
? Ik heb geleerd om wat betreft informatie en foto's altijd kritisch te zijn. Dit is niet omdat ik een vervelend iemand ben maar omdat er zoveel onzin over de herkomst van bepaalde foto's rondzwerft.
Een schrijver of auteur is zo laks om geen onderzoek te doen naar de herkomst van een foto en andere auteurs nemen het klakkeloos over omdat dat hen ook werk bespaart. Vandaar
.
Zelf had ik deze foto nog nooit gezien, en wie weet of er misschien wel niet een interessante discussie uit voorvloeit.
Dus, gamer0004, wat vermeld jouw boek over deze soldaat? Welk boek trouwens

Een schrijver of auteur is zo laks om geen onderzoek te doen naar de herkomst van een foto en andere auteurs nemen het klakkeloos over omdat dat hen ook werk bespaart. Vandaar

"The secret of the Paratrooper's success can be summed up in three words; comradeship, esprit de corps & efficiency"
Major Rudolf Böhmler - 1./FJR3, Cassino.
Major Rudolf Böhmler - 1./FJR3, Cassino.
- Loek D.
- Lid
- Loek D.
- Lid
Ik heb nog even een vraagje over de M3 "Grease-gun":
"Gaat die beugel heen en weer als je schiet"?
We hebben laatst in dit topic het verschil tussen de M3A1 en de M3 grease-gun behandelt. Het blijkt dus dat de M3 grease-gun zo'n beugel heeft om hem te spannen. Gaat dit ding op en neer als je schiet?
We hebben laatst in dit topic het verschil tussen de M3A1 en de M3 grease-gun behandelt. Het blijkt dus dat de M3 grease-gun zo'n beugel heeft om hem te spannen. Gaat dit ding op en neer als je schiet?
- Jonhy Frost
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
neenC. Works schreef:Ik heb nog even een vraagje over de M3 "Grease-gun":
29th Let's Go!!!!!
- Bart M.
- Lid
Mijn stem gaat naar de MP44. Innovatief als hij was en zijn tijd ver vooruit (AK47 is het bekende Russische broertje van hem). De 7.92X33 patroon was niet underpowered en niet overpowered. Bereik en accuraatheid van dit aanvalsgeweer was goed in normale gevechtsomstandigheden. Volautomatisch het beste gebruiken in steden en hem in het veld liever in semi als in automatische stand gebruikt hebben, daar hij dan snel door zijn munitie heen is. In dat opzicht had de Grease gun de beste vuursnelheid (rond de 450 dacht ik). Wat me lastig lijkt is het schieten in liggende stand aangezien het magazijn nogal lang is. Beste geweer wat een soldaat kon hebben in die dagen.
Dictators die, like all men.
- PanzerMeister
- Lid