Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Sten kon ook uit elkaar vallen als hij niet goed in mekaar was gezet. Veel soldaten klaagden dat de Sten juist NIET zuiver was. Tegendeel is echter waar. De Sten was zuiver echter het vizier was vaak fout gemonteerd.
Ik heb zelf met een Hembrug geschoten. Was inderdaad een fijn wapen om mee te schieten (ook al waren het maar 10 schoten die ik er mee heb gevuurd)
Ik vind de colt 45 het beste in de pacific, als je rent met je garand kan die haken in het dichtbebosde gebied.
Het is niet het beste maar ideaal daar voor.
vlaanderendeleeuw schreef:Niet moeilijk voor mij, de Mp44, tevens het eerste volautomatische machinepistool in de hele wereld. Wapens maken konden ze wel die Duitsers!
En waren de Thompson en de MP 40 bijvoorbeeld ok niet automatisch dan ?
het was het eerste echte *assault rifle* .
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Ik denk dat het een watergekoelde MG 08/15 is (wapen uit WO1). Dit model werd in het begin van WO2 door de Luftwaffe nog gebruikt voor luchtafweer op minder belangrijke plaatsen.
Did you hear about the dyslexic, agnostic insomniac who stays up all night wondering if there really is a Dog ?
Ik heb gekozen voor de k98, ik heb er een tijdje mee geleden mee geschoten, ohh wat een rotding, een terugslag, maar toch denk ik dat een hiervoor getraind iemand hier erg goed mee om kan gaan, daarom mijn stem.
'War is delightful for those who have not experienced it'