Beste handwapen WO2...
- battle of the Bulge
- Lid
-
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Mike.H
- Lid
haha leek me ook een beetje sterk.Shifty schreef:Neen, de Duitsers bewonderden de M1 Garand.SoldierToTheDeath schreef:Mauser 98 K , Deze was toch bewonderd door de Amerikanen niet ?
maja de Amerikanen bewonderden weer de MG 42 dusja, zou je een mooie mix kunnen maken. soldaten bewapend met een M1 Garand en dan een MG 42 als mitrailleur erbij
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
-
- Lid
Soldaten bewonderde altijd de wapens van de vijand. Zo was de PPSH dat voor de Duitsers en andersom was dat (dacht ik) de MP40.Mike.H schreef:haha leek me ook een beetje sterk.Shifty schreef:Neen, de Duitsers bewonderden de M1 Garand.SoldierToTheDeath schreef:Mauser 98 K , Deze was toch bewonderd door de Amerikanen niet ?
maja de Amerikanen bewonderden weer de MG 42 dusja, zou je een mooie mix kunnen maken. soldaten bewapend met een M1 Garand en dan een MG 42 als mitrailleur erbij
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Bart M.
- Lid
DP 28 is wel degelijk een handwapen. Dan zouden de Bren en de BAR ook niet tot de keuzes mogen behoren.Rednas schreef:De DP is niet een handwapen, en als hij het wel is wordt hij overtroffen door het überwapen boven al; de MG42.
Het panmagazijn was vrij storingsgevoelig. Er waren al plannen om bandvoeding toe te passen. Vreemd genoeg is dit steeds uitgestelt en kwam het er na de oorlog pas van.
Dictators die, like all men.
- Bart M.
- Lid
Tsja dat moet je vragen aan de topicstarter. Denk er wel aan dat de Bren en de DP 28 ontworpen waren als "licht machinegeweer" terwijl de MG34 een universeel machinegeweer was (net zoals later de MG 42).Rednas schreef:Waar staat de MG34 dan? Die past in het rijtje van de Bren en de DP28.
Dictators die, like all men.
-
- Lid
Maar ik vind het een vrij globale vraagstelling. Want geen enkel wapen was egt super goed eigenlijk. T ligt eraan voor welk doel enzo. Persoonlijk fascineert de Mauser Kar98k me heel erg alleen het was nou niet de BOM qua wapen. Het was een oud wapen al en bolt-action. Dat was nou niet super cool ofzo. Dus ik weet niet. Tis meer fascinatie dan dat ik zeg van ooeewwh wat goed ofzo. Als ik met een Panzerschreck op iemands hoofd schiet issie ook dood dus ja:S. En met een MK2 Grenade kill ik ook een hele hoop mannetjes duus vindt het een beetje vreemde poll.
- Mike.H
- Lid
Zucht, ja en denk je nou echt dat JIJ met een Panzerschreck iemand ze hasses eraf jast? denk je ook niet dat er een beetje een groot verschil is tussen Call of Duty en de werkelijkheid? zucht.Maverick schreef:Maar ik vind het een vrij globale vraagstelling. Want geen enkel wapen was egt super goed eigenlijk. T ligt eraan voor welk doel enzo. Persoonlijk fascineert de Mauser Kar98k me heel erg alleen het was nou niet de BOM qua wapen. Het was een oud wapen al en bolt-action. Dat was nou niet super cool ofzo. Dus ik weet niet. Tis meer fascinatie dan dat ik zeg van ooeewwh wat goed ofzo. Als ik met een Panzerschreck op iemands hoofd schiet issie ook dood dus ja:S. En met een MK2 Grenade kill ik ook een hele hoop mannetjes duus vindt het een beetje vreemde poll.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,