Beste handwapen WO2...

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie

Wat vindt u het beste wapen uit de WO2?

Sten Mark III SMG
4
2%
Thompson (M1A1 & M1928) SMG
24
10%
MP40 "Schmeisser" SMG
7
3%
M3 "Grease-Gun"
2
1%
PPSH SMG
15
6%
Bren LMG
5
2%
MP44 Sturmgewehr
61
26%
Mosin Nagant
8
3%
Mauser 98 k
23
10%
M1 Garand rifle
52
23%
M1(A1) Carbine
13
6%
No.4 Mk1 Lee-Enfield rifle
9
4%
BAR (Browning Automatic Rifle)
8
3%

Totaal aantal stemmen: 231

Maverick
Lid

Bericht door Maverick »

Ik weet wel zeker dat ik met een Panzershreck jouw hoofd eraf kan schieten. Tis gewoon een granaat dat je afvuurt. Alleen met hogere velociteit en meer lading. En nee ik speel geen Call of Duty. Bovendien was dat mijn punt helemaal niet en dat weet je.
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Maverick schreef:Ik weet wel zeker dat ik met een Panzershreck jouw hoofd eraf kan schieten. Tis gewoon een granaat dat je afvuurt. Alleen met hogere velociteit en meer lading. En nee ik speel geen Call of Duty. Bovendien was dat mijn punt helemaal niet en dat weet je.
Goh echt waaaar?! sjonge jonge hey, nou volgens mij zou je niet op mijn hoofd kunnen schieten en volgens mij was dat wel degelijk je punt want nu kom je echt zo over als een COD lullo die verslaafd is aan ze Panzerschreck'je en ze granaatjes.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

ye good old lee enfield. een mythe op zijn eigen.
it's not how many you write but what you write in the books of history
viny
Lid

Bericht door viny »

Mike.H schreef:
Maverick schreef:Ik weet wel zeker dat ik met een Panzershreck jouw hoofd eraf kan schieten. Tis gewoon een granaat dat je afvuurt. Alleen met hogere velociteit en meer lading. En nee ik speel geen Call of Duty. Bovendien was dat mijn punt helemaal niet en dat weet je.
Goh echt waaaar?! sjonge jonge hey, nou volgens mij zou je niet op mijn hoofd kunnen schieten en volgens mij was dat wel degelijk je punt want nu kom je echt zo over als een COD lullo die verslaafd is aan ze Panzerschreck'je en ze granaatjes.
Een klein kaliber wapen moet je hoofd op een bepaald punt raken en je hoofd spat al uit elkaar! En inderdaad, in COD zie je geen afspatende hoofden!

Als je dat soort foto's ziet op rotten.com en ogrish.com kan je pas echt zien hoe tin en tastbaar de mens is en wat voor ravage de mens en oorlog kunnnen aanrichten.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Bart V
Lid

Bericht door Bart V »

Bwah Als je met een Luger van dichtbij afvuurt, vliegen de hersenen langs de andere kant er ook uit. De meeste soldaten die dit uitvoerden kregen 'stoornissen' (Je weet wat ik bedoel). BTW: Viny juist. Maar gaan we het hebben over het beste wapen niet over hoe krachtig het is om de kop er af te schieten?
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
viny
Lid

Bericht door viny »

Ja ik heb al gestemt, de K98,.. wou alleen even mijn reactie geven over de post van maverick. Bij deze nogmaals, de K98.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Bart V
Lid

Bericht door Bart V »

BTW: Ik ook de Kar 98. Heb er eentje ;)
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
Maverick
Lid

Bericht door Maverick »

Tis wel egt triest als je denkt dat jouw hoofd een een afgevuurde Panzershreck kan terugkoppen ofzo. Maakt niet uit hoor. Tis maar of je het gestudeert hebt of niet of gewoon zo'n domme lullootje die mensen voor CoD mensen loopt uit te schelden:S.
Justin
Lid

Bericht door Justin »

Gaan we niet een beetje ver offtopic hier?
Ik kan hier in ieder geval niet over oordelen want ik heb nog nooit met een van deze wapens geschoten, dus ik heb niks om te vergelijken.
@ Maverick, ik denk eerder dat een Panzerfaust niet direct bedoeld is tegen infanterie, maarja laten we maar ontopic gaan..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Maverick schreef:Tis wel egt triest als je denkt dat jouw hoofd een een afgevuurde Panzershreck kan terugkoppen ofzo. Maakt niet uit hoor. Tis maar of je het gestudeert hebt of niet of gewoon zo'n domme lullootje die mensen voor CoD mensen loopt uit te schelden:S.
Ja als meneer nou even de titel van het topic had gelezen? "HANDWAPEN" volgens mij is een Panzerschreck een raketwerper en dus geen handwapen smartass. En ik heb je niet uitgescholden, ik heb alleen gezegd dat je met je opmerking leek op een CoD'ertje die teveel uren achter ze X-box'je had gezeten.

en ik heb nooit gezegd dat je een Panzerschreck granaat terug kan koppen, dat maak jij ervan, ik heb in mijn vorige post nogal wat sarcasme gebruikt omdat je nou eenmaal een Panzerschreck hebt om tegen TANKS te gebruiken, niet tegen hoofden?

mja ontopic maar weer en als je nog wat duidelijk moet maken doe dat dan maar via pb.
Loek D.
Lid

Bericht door Loek D. »

Dit is echt te erg...
Een paar "wapenexperts" die het hele "clip-pling-verhaal" stimuleren :|
http://www.youtube.com/watch?v=YRCOr212E9g
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Loek D. schreef:Dit is echt te erg...
Een paar "wapenexperts" die het hele "clip-pling-verhaal" stimuleren :|
http://www.youtube.com/watch?v=YRCOr212E9g
Wat ik nou niet snap he, dat ze op dat filmpje wel laten zien dat hij toch echt "ping" zegt terwijl dat dus nooit gebeurde :S?
Bart M.
Lid

Bericht door Bart M. »

De "ping" was er wel. Alleen het verhaal dat het vele Amerikanen het leven heeft gekost omdat elke vijand om je heen hoorde dat je magazijn leeg was is een broodje aap verhaal. Het zal her en der ergens wel eens gebeurt zijn maar de M1 was over het algemeen zo snel te herladen dat de tijd tussen lege clip en "ready to rip" zo weinig was dat de vijand er geen voordeel uit kon putten. Bovendien waren de Amerikanen vrijwel altijd in groepen aan het schieten dus als jij als Duitser aan kwam rennen schoot een van de anderen je wel dood.
Dictators die, like all men.
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Ah oke, weet ik dat ook weer, dankje Bart :)
battle of the Bulge
Lid

Bericht door battle of the Bulge »

Maverick studeer jij nou maar eerst eens hoe je fatsoenlijk Nederlands schrijft.
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Plaats reactie