Veel patronen...
Nuja, zo'n poll.... zeg ook niet veel hé? de ene kent het van een spel en brengt daardoor zijn stem uit... de andere schiet er echt mee... maar nog niet met allemaal... dusja een beetje rare poll

achja dat heb je bijna altijd met een Poll... maargoed... PPSH of eerder de Finse versie die erop leek?... want naja laten we het er nog ff instampen: de Russen kwamen niet echt ver tegen de Finnen...Simon schreef:Ik ga voor de PPSH omdat die haast niet happerde door de koude...
Veel patronen...
Nuja, zo'n poll.... zeg ook niet veel hé? de ene kent het van een spel en brengt daardoor zijn stem uit... de andere schiet er echt mee... maar nog niet met allemaal... dusja een beetje rare poll
dat klopt ook... die Kalashnikov is gemaakt van een buitgemaakt MP-44 modelC. Works schreef:5,22 kilogram valt nog meer vindt ik, als je bedenkt dat een BAR 9 kilo weegt! Inderdaad, de MP44 was/is een revolutionair wapen! Vele Mp44 freaks zeggen dan ook dat de Ak47 is na-geaapt van de Mp44.
Simon... Gelukkig kan ik zeggen dat ik de meeste van de wapens in de lijst in ieder geval heb vastgehouden (Met uitz. van Brengun, PPSH, BAR, MP44), maar iedereen kent toch wel de verhalen en Mythen rondom een geweer! Je kunt ook gewoon stemmen op het wapen dat volgens jou de beste eigenschappen heeft.
dat kan... maar de AK-47 is er iig. op gebaseerd...C. Works schreef:Nou, sommige mensen beweren dat de Ak47 van binnen Helemaal anders is dan de Mp44. Zal in ieder gaval straks een foto posten om hun "uiterlijk" te vergelijken.
Vraag maar op"afwerkingskwaliteit"? Wat bedoelt u daarmee als ik vragen mag?
als je er alleen al naar kijkt... pff lijkt me dus echt een kut machinepistooltje...ZEN.45 schreef:Vraag maar op"afwerkingskwaliteit"? Wat bedoelt u daarmee als ik vragen mag?![]()
Het gaat vooral om het gevoel van 'amaai, hier zitten nogal wat werkuren in'. Het blauwsel is van hoge kwaliteit, elk scherp kantje is mooi afgerond, alle details zijn mooi verzorgd.
Dit is typerend voor de wapens die voor de oorlog gemaakt zijn. Tijdens de oorlog begon men vaak de produktie aan te passen aan de behoefte van massaproduktie.
Kijk wat dat betreft maar naar de Thompson M1 die de M1928 opvolgde:
Geen mondingsrem meer, eenvoudiger vizier, enz.
Met de opvolger van de Thompson M1, nl. de fameuze 'Greasegun' ging men hierin nog veel verder. Ik heb nooit met een greasegun geschoten, maar ik heb er eens één vastgehad en dat voelt dus écht goedkoop aan.