Kazematten

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
Nipe
Lid

Kazematten

Bericht door Nipe »

Hoi iedereen ik zoek boeken Of foto's over kazematten weet iemand iets meld het dan effe ook boeken en foto's over de grebbelinie zijn welkom eveneens boeken over de forten van de gerbbelinie mag ook via de mail of via msn allebie hetzelfde nipe47@hotmail.com
Ben bezig met een website over de tweede wereld oorlog alle hulp is welkom mail me of spreek me aan via msn msn+email adress is nipe47@hotmail.com
Alvast bedankt
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

je kunt ook comma's gebruiken :P
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

Is de nieuwe spelling al ingegaan ?? Ik dacht altijd dat het een komma was....blijkt het een comma te zijn.....ze verzinnen tegenwoordig maar wat...en het maar vreemd vinden dat de Nederlanders van tegenwoordig zo slecht hun eigen taal beheersen :? Nee moeten ze om de twee jaar ofzo met een nieuwe spelling aankomen....

Maar goed.....da's ff off-topic. Charly moest z'n ei kwijt....
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

maar je hebt wel gelijk charly want hij verbeterd iemand anders en doet het zelf ook fout :P. maar goed, als we elkaar allemaal gaan lopen verbeteren kan je het forum wel sluiten he ;)
Geuf
Lid

Bericht door Geuf »

dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

Charly1975 schreef:Is de nieuwe spelling al ingegaan ?? Ik dacht altijd dat het een komma was....blijkt het een comma te zijn.....ze verzinnen tegenwoordig maar wat...en het maar vreemd vinden dat de Nederlanders van tegenwoordig zo slecht hun eigen taal beheersen :? Nee moeten ze om de twee jaar ofzo met een nieuwe spelling aankomen....

Maar goed.....da's ff off-topic. Charly moest z'n ei kwijt....
verkeerde toets ingedrukt, ik bedoelde natuurlijk met een k O-) :lol:
Plaats reactie