Vol-Automatische Garand?
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- PanzerMeister
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
PanzerMeister schreef:
Neen, maar er zijn er wel degelijk enkele....PanzerMeister schreef:Zeker niet alle schietstanden, me dunkt.
Kan perfect mits de juiste erkenning of vergunning...PanzerMeister schreef:Een volautomaat zomaar gaan kopen zie ik echt niet gebeuren.
Bij sommige wapens is dit perfect mogelijk door het vervangen van enkele kleine spanklinken of pallen...PanzerMeister schreef:En een semi-automaat zelf automatisch maken..?
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Loek D.
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim Y.
- Lid
Dat zou je aan Forrest Gump of Winters moeten vragen...
Zou hij dat weten?

Maar het zal inderdaad wel mogelijk zijn, maar of het handiger is? Als je toch ziet hoe snel hij door 1 clip heen is zou ik hem niet in combat willen hebben hoor.

Maar een vol-automatisch wapen, sneller laten vuren zou toch wel moeten lukken door een minder krachtige veer erin te zetten of lichtereonderdelen? Dan laadt hij toch wel sneller een nieuwe kogel, of niet.[/quote]
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
A man is not dead, until he is forgotten.
- Loek D.
- Lid
- Dirty harrY
- Lid
hij laad alleen met meer kracht niet snellerTim Y. schreef: Maar een vol-automatisch wapen, sneller laten vuren zou toch wel moeten lukken door een minder krachtige veer erin te zetten of lichtereonderdelen? Dan laadt hij toch wel sneller een nieuwe kogel, of niet.
daarom geef je normaal met een automaat korte bursts, anders ga je van de ´line´af.Haplo schreef: B] Je raakt gewoon helemaal niks.
Tenminste, niet op de manier hoe die gast hem vast heeft.
enne knappe jongen die met twee snelvuur schoten met een garand het 2e schot ook weet te raken (staand)
Laatst gewijzigd door Dirty harrY op 18 mei 2006, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dirty harrY
- Lid
kwijl (en daar bedoel ik niet jou mee hoorjohan willaert schreef: Dat denk je dus verkeerd, in B kan je wel degelijk volautomaten legaal bezitten.....
Johan

als je niet een beetje wilt fijlen aan de vuuronderbreker adviseer ik eens alle onderdelen van je trekker groep in te vetten. resultaat gegarandeerdjohan willaert schreef: Theoretisch is het mogelijk om het trekkermechanisme zodanig aan te passen dat het Full Auto werkt...
In de praktijk is het waarschijnlijk echter onmogelijk om de juiste onderdelen te vinden....
Johan
-
- Lid
- Fons
- Lid
Inderdaad, kijk hier maar eens:lee enfield schreef:een clock kan je ook auto maken iets weg veilen ofzo
greetzz
kevin
http://www.strategypage.com/gallery/ima ... _glock.wmv
-
- Lid
- Contacteer: