Macho Amerikaans? Explain

De Duitsers en Briten hebben nog traditie in hun pakje zitten...
De Amerikanen kregen zowat alles splinternieuw model vanaf 1930.[/quote]
Engelsen hadden alles splinternieuw vanaf 1937.

Graag gedaan Katusha. Het Russische aandeel in WOII vind ik zeer interessant maar dat wist jij waarschijnlijk al. Wel leuk dat je Russische woorden gebruikt in je bericht. Ik moest even nadenken wat "Razwetcheki" ook al weer betekende. Dit soort opmerkingen houdt mij scherp.Katusha schreef:Wou dank je wel.. word helemaal gruizig van
Niet alle foto's komen van deze Russische website (schitterende site trouwens voor ieder die geïnteresseerd is in Russische WOII militaria). Een aantal foto's komen van die schitterende foto CD die ik van jou hebAuke schreef:En de bronvermelding niet vergeten: Katusha's tekening komt uit het boek Battle of Stalingrad - Russia's Great Patriotic War van I.M. Baxter en R. Volstad. Asjemenou's foto's komen van http://www.rkka.ru .
De correcte spelling is trouwens 'Razvedchiki' of 'Razvedtsjiki' (in het Russisch 'Разведчики'). Wanneer je op dit laatste woord Google'ed krijg je nog een aantal mooie foto's.Katusha schreef:Maar russiche 'Razwetcheki' zijn nummer 1
oh dat is een stuk van Ukrainse volklied.asjemenou schreef:Wat betekent; She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja?Katusha schreef:Wou dank je wel.. word helemaal gruizig van
Tekst uit het Oekraïnse volkslied van voor 2003 als ik me niet vergis. De vertaling, ongeveer;asjemenou schreef:Wat betekent; She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja?