HALLO!!!! Dit topic waar jij hier zo doordramt gaat over uniformen!SoldierToTheDeath schreef:Waarom, omdat het me niet kan schelen wat ze toen droegen.

Ik heb gezegt dat het me niet scheeld wat ze droegen , dat dat dan betekend dat ik niet mag zeggen wat ik van hun uniformen vond en wat ik er mooi aan vond ??johan willaert schreef:HALLO!!!! Dit topic waar jij hier zo doordramt gaat over uniformen!SoldierToTheDeath schreef:Waarom, omdat het me niet kan schelen wat ze toen droegen.
Ja maar kijk kerel.. je bent in verschillende topics actief mee aan het posten, hastikke leuk om nog iemand erbij te hebben die leuk actief meepost maar in elk topic post je dingen die helemaal niet waar zijn en dan moet je bij elke post bijna weer verbeterd worden, dan denken de meesten hier ook van; wat is dit dan voor kerel?SoldierToTheDeath schreef:Ik heb gezegt dat het me niet scheeld wat ze droegen , dat dat dan betekend dat ik niet mag zeggen wat ik van hun uniformen vond en wat ik er mooi aan vond ??johan willaert schreef:HALLO!!!! Dit topic waar jij hier zo doordramt gaat over uniformen!SoldierToTheDeath schreef:Waarom, omdat het me niet kan schelen wat ze toen droegen.
Zoveel post ik toch niet verkeer.. ? Misschien in 2 Topics ben ik eens verbeterd ? Ik kan dat doen ja .. En alles wat ik post is toch meestal uit de boeken gehaald echt alles kan ik ook niet uit m'n duim verzinnen..Mike.H schreef:Ja maar kijk kerel.. je bent in verschillende topics actief mee aan het posten, hastikke leuk om nog iemand erbij te hebben die leuk actief meepost maar in elk topic post je dingen die helemaal niet waar zijn en dan moet je bij elke post bijna weer verbeterd worden, dan denken de meesten hier ook van; wat is dit dan voor kerel?SoldierToTheDeath schreef:Ik heb gezegt dat het me niet scheeld wat ze droegen , dat dat dan betekend dat ik niet mag zeggen wat ik van hun uniformen vond en wat ik er mooi aan vond ??johan willaert schreef: HALLO!!!! Dit topic waar jij hier zo doordramt gaat over uniformen!
snappie? dus als je nou in het vervolg even je post nacheckt op onjuistheden dan zou dat heel fijn zijn want dan hoeven wij dat niet meer te doen!
OkeSoldierToTheDeath schreef:Ok,
Eens iets wat verkeerd gezegt , Oké , Ben verbeterd en heb het gesnapt.
Laten we nu even dit vergeten en rustig verder praten over uniformen.
Maar ja, dat het gewoon past, dat kun je ook zeggen van de buitenmodel uniformen van het Nederlandse leger uit die tijd! Met name de kepie straalt iets statigs uit! Goede keus ook om de Sam Browne te introduceren als Koppelsamenstel M1927, past goed op dit uniform (en tot 1963 bij de landmacht als uniformdeel gebruikt!)WED_sardaukar schreef:En de uniformen van de officieren van de Wehrmacht stralen ook iets uit. Het past gewoon. Erg mooi vind ik zelf.
Britse uniformen vind ik dan weer echt niet mooi. De Amerikanen hebben een aantal uniformen die wel mooi zijn, maar toch hebben ze niet echt speciaals. De Russen vind ik ook geinig om te zien, maar de uitstraling doet toch net iets onder voor de Duitse..