verrekijker tank

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
marf
Lid
Contacteer:

verrekijker tank

Bericht door marf »

Ik heb een even een vraagje ik heb thuis een verrekijker van een tank (zie foto) liggen hoeveel zou deze waard zijn is wo2

http://img295.imageshack.us/img295/4453/p9010111hp6.jpg

graag jullie mening en hoeveel is hij waard
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
pigy
Lid

Bericht door pigy »

staat er niets op?
marf
Lid
Contacteer:

Bericht door marf »

ik denk US dat zeiden ze toch op ciney had hem mee naar daar gepakt
en gevraagd aan verschillende verkopers
een vage stempel van US van boven bij het kijkoog
Geef maar een GIL
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

collector van 14 jaar schreef:ik denk US dat zeiden ze toch op ciney had hem mee naar daar gepakt
:?

Dit heet een komma: ,
Dit heet een punt: .
Dit heet een dubbelepunt: :
Dit heet een puntkomma: ;
Samen worden het ook wel leestekens genoemd. Deze leestekens maken het lezen van zinnen overzichtelijker en daardoor duidelijker. Misschien een keer aan je leraar Nederlands vragen of hij/zij jou daar wat meer over kan vertellen.
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
marf
Lid
Contacteer:

Bericht door marf »

Oke sorry zal hier op letten.
Geef maar een GIL
zero
Lid

Bericht door zero »

Charly1975 schreef:
collector van 14 jaar schreef:ik denk US dat zeiden ze toch op ciney had hem mee naar daar gepakt

Samen worden het ook wel leestekens genoemd. Deze leestekens maken het lezen van zinnen overzichtelijker en daardoor duidelijker. Misschien een keer aan je leraar Nederlands vragen of hij/zij jou daar wat meer over kan vertellen.
Of je vraagt (puntjeprecies Charly1975) om bijles , Volgens mij leert hij voor schoolmeester. :lol:
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Charly1975
Lid

zero schreef:
Charly1975 schreef:

Of je vraagt (puntjeprecies Charly1975) om bijles , Volgens mij leert hij voor schoolmeester. :lol:
ik leer niet voor schoolmeester ik heb al een fijne baan het is niet handig om zonder leestekens iets te lezen het is al meerdere malen op diverse subforums aan de leden verzocht om duidelijke zinnen te schrijven met leestekens fijn dat je me een puntjeprecies noemt zero inderdaad staan er in dit stukje ook geen leestekens omdat ik me schijnbaar onterecht iemand wijs op het gebruik van leestekens dit schijnt raar te wezen echter ben ik de beroerdste niet en wil ik me voor eenmaal wel aanpassen aan het nivo maar ik ga te ver off topic ik had niet op dit topic mogen reageren aangezien ik geen antwoord kan geven aan de topic starter
We're fools to make war
On our brothers in arms

viny
Lid

Bericht door viny »

Dit zonder..

ik leer niet voor schoolmeester ik heb al een fijne baan het is niet handig om zonder leestekens iets te lezen het is al meerdere malen op diverse subforums aan de leden verzocht om duidelijke zinnen te schrijven met leestekens fijn dat je me een puntjeprecies noemt zero inderdaad staan er in dit stukje ook geen leestekens omdat ik me schijnbaar onterecht iemand wijs op het gebruik van leestekens dit schijnt raar te wezen echter ben ik de beroerdste niet en wil ik me voor eenmaal wel aanpassen aan het nivo maar ik ga te ver off topic ik had niet op dit topic mogen reageren aangezien ik geen antwoord kan geven aan de topic starter

En dit is zijn reactie, met leestekens.

Ik leer niet voor schoolmeester, ik heb al een fijne baan het is niet handig om zonder leestekens iets te lezen. Het is al meerdere malen op diverse subforums aan de leden verzocht om duidelijke zinnen te schrijven met leestekens. Fijn dat je me een puntjeprecies noemt zero, inderdaad staan er in dit stukje ook geen leestekens omdat ik me schijnbaar onterecht iemand wijs op het gebruik van leestekens. Dit schijnt raar te wezen echter ben ik de beroerdste niet(nouja....), en wil ik me voor eenmaal wel aanpassen aan het niveau maar ik ga te ver off topic. Ik had niet op dit topic mogen reageren aangezien ik geen antwoord kan geven aan de topic starter.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Charly1975
Lid

viny schreef: echter ben ik de beroerdste niet(nouja....),
Verklaar je nader.

Je hebt de tekst aardig voorzien van leestekens zoals ik ze daadwerkelijk geplaats zou hebben. :wink:

Maar goed...ik zou niet reageren omdat dit te ver off-topic gaat. En ik solliciteer niet naar de beker van 'beste off-topic poster 2007' Dus je verklaring maar PB :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms

Plaats reactie