ss laarzen

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
screamingeagle90
Lid

Bericht door screamingeagle90 »

willysproject schreef:Waarom zou men afgunstig reageren?
Het feit dat ervaren verzamelaars die laarzen niet als SS laarzen zouden willen, moet toch al een belletje doen rinkelen...
Als iemand hier iets leuks (en origineels) heeft die mij interesseert, stuur ik die persoon onmiddellijk een PM met een eerlijk bod. Heb je een PM met een bod gekregen? Hoe zou dat komen?

De instelling waarmee de geciteerde post geschreven is, is één van de redenen waarom men op marktplaats.nl en Ebay zo veel fake (of gedeeltelijk fake) als origineel aangeboden ziet, terwijl de verkoper er rotsvast van overtuigd is dat het toch origineel is...

Ik zou die laarzen geen SS laarzen willen noemen... Toon mij eens a.u.b. een paar andere SS laarzen met zo'n stempel er in...

MvG,
Gerd V
screamingeagle90 schreef:het staat vast dat de laarzen origineel zijn...
het valt me op dat veel personen op dit forum afgunstig reageren als iemand iets leuks heeft, niet alleen bij mij maar ook bij andere personen.
Er zullen zeker ervaren verzamelaars op dit forum zitten maar ik merk op dat veel mensen wat een lomp bericht plaatsen amper 20 jaar zijn :?
Deze kunnen zeker veel weten ,maar ervaren kan ik ze niet noemen.
En ik hoef ook helemaal geen bod op deze laarzen want ik doe ze toch niet weg.
Je moet niet menen dat alles te koop is wat iemand post.
De laarzen zijn van een kennis van me die ze van zijn opa heeft en dan ga ik er dus echt niet van uit dat het repro's zijn :roll:
En wie heeft er gezegtd at ik denk dat jullie jaloers zijn :? ik vind alleen dat er veels te veel afgunstig gereageerd wordt op dit forum in vergelijking met het axis forum en dergelijke.

En als er alleen maar lompe reacties of ongewenste discussies komen mag dit topic voor mijn part op slot.
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Justin
Lid

Bericht door Justin »

screamingeagle90 schreef: Er zullen zeker ervaren verzamelaars op dit forum zitten maar ik merk op dat veel mensen wat een lomp bericht plaatsen amper 20 jaar zijn :?
Deze kunnen zeker veel weten ,maar ervaren kan ik ze niet noemen.
En ik hoef ook helemaal geen bod op deze laarzen want ik doe ze toch niet weg.
Je moet niet menen dat alles te koop is wat iemand post.
De laarzen zijn van een kennis van me die ze van zijn opa heeft en dan ga ik er dus echt niet van uit dat het repro's zijn :roll:
En wie heeft er gezegtd at ik denk dat jullie jaloers zijn :? ik vind alleen dat er veels te veel afgunstig gereageerd wordt op dit forum in vergelijking met het axis forum en dergelijke.

En als er alleen maar lompe reacties of ongewenste discussies komen mag dit topic voor mijn part op slot.
Ik weet hoe vervelend het is als iets niet origineel is waarvan je denkt dat het wel zo is (mijn SS cap is dus WEL fake voor zover ik weet, de bronnen die zeggen 'dat ie echt is' zijn niet zo betrouwbare bronnen namelijk), maar daar zul je je dan maar bij neer moeten leggen..
enne, dat van die leeftijd en ervaring, daar moet je maar eens over ophouden, want ik weet zeker dat sommige jongere verzamelaars op dit forum meer weten dan je denkt... de ene 'leert' misschien wel sneller... :roll: :roll:
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
screamingeagle90
Lid

ja, dat laatste neem ik dan terug van die leeftijd me broertje is 14 en weet ook erg veel maar helaas alleen engels :(
maar ik weet het voor 99% zeker dat ze origineel zijn want de laarzen zijn van een goede kennis van me die ze van zijn opa heeft, ze MOETEN haast wel origineel zijn :P het is dan vervelend als er dan zo gereageerd wordt.
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Justin
Lid

Bericht door Justin »

screamingeagle90 schreef:ja, dat laatste neem ik dan terug van die leeftijd me broertje is 14 en weet ook erg veel maar helaas alleen engels :(
maar ik weet het voor 99% zeker dat ze origineel zijn want de laarzen zijn van een goede kennis van me die ze van zijn opa heeft, ze MOETEN haast wel origineel zijn :P het is dan vervelend als er dan zo gereageerd wordt.
Daar moet je maar niet te veel op af gaan denk ik... ik heb een jaar/1½ jaar geleden een bajonet verkocht aan iemand (is persoonlijk af komen halen)
Een tijdje geleden heb ik van dezelfde persoon een richtkijker gekocht voor E180,- , en ik dacht dus dat hij wel te vertrouwen was (hij heeft em opgestuurd), en bleek dus dat de kijker helemaal niet zo mooi en in goede staat was, er ontbraken nogal wat dingen...
Tsja daar heb ik van geleerd...
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Het is juist bij de ouderen dat de meeste fake zit......
29th Let's Go!!!!!
screamingeagle90
Lid

Justin schreef:
screamingeagle90 schreef:ja, dat laatste neem ik dan terug van die leeftijd me broertje is 14 en weet ook erg veel maar helaas alleen engels :(
Daar moet je maar niet te veel op af gaan denk ik... ik heb een jaar/1½ jaar geleden een bajonet verkocht aan iemand (is persoonlijk af komen halen)
Een tijdje geleden heb ik van dezelfde persoon een richtkijker gekocht voor E180,- , en ik dacht dus dat hij wel te vertrouwen was (hij heeft em opgestuurd), en bleek dus dat de kijker helemaal niet zo mooi en in goede staat was, er ontbraken nogal wat dingen...
Tsja daar heb ik van geleerd...
Bij zo'n gevallen is het ook zeer goed te begrijpen, en vind het ook jammer voor je :(
Maar deze kennis woont bij me in het dorp en hij komt iedere week wel een paar keer op visite om bij te praten over de verzamelingen,detectorvondsten en dergelijke, hij is echt te vertrouwen, ik zie hem echt niet aan voor iemand die je bezeikt.
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Wat een goedkope opmerking van die leeftijden zeg. De een doet gymnasium en is 16, de ander haalt net mavo en is 16.... Kortom, de een leert sneller dan de ander.
Bovendien: Je denkt dat iemand van 40 dus meer weet dan iemand van 16, maar je weet niet eens hoeveel jaar ervaring (en hoeveel kennis) is opgedaan.

Gerd, schij maar uit met je hulp, is de zoveelste die alleen naar zichzelf luistert en niks waardeerd. We hebben het er al eens over gehad (helaas).
Justin
Lid

Bericht door Justin »

pionier schreef:Wat een goedkope opmerking van die leeftijden zeg. De een doet gymnasium en is 16, de ander haalt net mavo en is 16.... Kortom, de een leert sneller dan de ander.
Bovendien: Je denkt dat iemand van 40 dus meer weet dan iemand van 16, maar je weet niet eens hoeveel jaar ervaring (en hoeveel kennis) is opgedaan.

Gerd, schij maar uit met je hulp, is de zoveelste die alleen naar zichzelf luistert en niks waardeerd. We hebben het er al eens over gehad (helaas).
Wat ik daar eigenlijk mee bedoelde, is dat leeftijd niks uitmaakt qua ervaring of wat je er vanaf weet ofzo.. en dat sneller leren heeft niks met MAVO of VWO of wat dan ook te maken.... de ene ziet misschien sneller het verschill tussen real or fake of weet bijv sneller waaraan hij een origineel kan herkennen of niet.. :roll:
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
screamingeagle90
Lid

pionier schreef:Wat een goedkope opmerking van die leeftijden zeg. De een doet gymnasium en is 16, de ander haalt net mavo en is 16.... Kortom, de een leert sneller dan de ander.

hoe kom je erbij dat ik alleen naar mijzelf luister :?
Ik zeg toch dat me al een paar personen hebben verteld dat ze origineel zijn.
En ik snap dus echt niet waar dat op slaat over die leerwegen, je kunt toch ook op mavo zitten en evegoed veel weten over wo2, als je dit echt interreseert?
Het gaat me er ook niet om wie slimmer is iemand van 16 of 40, maar het lijkt me dat iemand wat 40 jaar is en al een aantal jaar verzamelt misschien meer tips kan geven dan iemand van 16 wat net 2 jaar verzamelt.
Als je bijvoorbeeld al vaker bedonderd bent met bijv. een item denk ik dat je de keer erop wel beter op de originaltiteit let.
Degene de personen wat me hebben bevestigd is dit overkomen en bevestigen dat hij origineel is
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

screamingeagle90 schreef:Degene de personen wat me hebben bevestigd is dit overkomen en bevestigen dat hij origineel is
Dan is je probleem toch opgelost!
29th Let's Go!!!!!
screamingeagle90
Lid

ook goed, dit topic kan op slot
Gesloten