Er zullen zeker ervaren verzamelaars op dit forum zitten maar ik merk op dat veel mensen wat een lomp bericht plaatsen amper 20 jaar zijnwillysproject schreef:Waarom zou men afgunstig reageren?
Het feit dat ervaren verzamelaars die laarzen niet als SS laarzen zouden willen, moet toch al een belletje doen rinkelen...
Als iemand hier iets leuks (en origineels) heeft die mij interesseert, stuur ik die persoon onmiddellijk een PM met een eerlijk bod. Heb je een PM met een bod gekregen? Hoe zou dat komen?
De instelling waarmee de geciteerde post geschreven is, is één van de redenen waarom men op marktplaats.nl en Ebay zo veel fake (of gedeeltelijk fake) als origineel aangeboden ziet, terwijl de verkoper er rotsvast van overtuigd is dat het toch origineel is...
Ik zou die laarzen geen SS laarzen willen noemen... Toon mij eens a.u.b. een paar andere SS laarzen met zo'n stempel er in...
MvG,
Gerd V
screamingeagle90 schreef:het staat vast dat de laarzen origineel zijn...
het valt me op dat veel personen op dit forum afgunstig reageren als iemand iets leuks heeft, niet alleen bij mij maar ook bij andere personen.

Deze kunnen zeker veel weten ,maar ervaren kan ik ze niet noemen.
En ik hoef ook helemaal geen bod op deze laarzen want ik doe ze toch niet weg.
Je moet niet menen dat alles te koop is wat iemand post.
De laarzen zijn van een kennis van me die ze van zijn opa heeft en dan ga ik er dus echt niet van uit dat het repro's zijn

En wie heeft er gezegtd at ik denk dat jullie jaloers zijn

En als er alleen maar lompe reacties of ongewenste discussies komen mag dit topic voor mijn part op slot.