De reden voor de STG44 met kromme loop
-
- Lid
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Zou je de MP44 ook op automatisch kunnen zetten met die loop erop?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Goof
- Lid
- BBB
- Lid
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Dan lette jij niet goed op tijdens het filmpje of je kunt geen engels, ze zeggen: Er is een stukje uitgefreesd en daar zette de duiters een spiegel op om te zien waar ze heen schotenGoof schreef:Rare schietijzers, en ook miet zo nuttig lijkt me. Veel zullen er niet van gemaakt zijn. Grootste nadeel: je kunt niet kijken waar je heen schiet .

En niet nuttig?
In het filmpje zeggen ze: Het is voor de 'close combat' en het heeft een shotgun effect dus het is niet erg.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
-
- Lid
- Contacteer:
- mark
- Lid
Er zijn tegenwoordig inderdaad wapens waar een camera op de loop is gemonteerd of in het vizier waarmee je, zonder jezelf bloot te geven om ene hoek kan vuren, dwz, je steekt je wapen om de hoek en drukt af en richt dmv de beelden van het cameraatje die geprojecteerd worden op een klein schermpje wat voor je oog naar beneden klapt (zelfde idee als bij Apache piloten).
Maar deze wapens zijn voor de rest standaard en hebben een gewone 'rechte' loop.
Maar die 'krummlauf' op de STG44 lijkt me niet echt handig in een gevecht op de grond, of is die loop er makkelijk op en af te schroeven?
Voor voertuigbemanningen lijkt het me ook niet makkelijk, want de STG44 is hardstikke groot.
Maar deze wapens zijn voor de rest standaard en hebben een gewone 'rechte' loop.
Maar die 'krummlauf' op de STG44 lijkt me niet echt handig in een gevecht op de grond, of is die loop er makkelijk op en af te schroeven?
Voor voertuigbemanningen lijkt het me ook niet makkelijk, want de STG44 is hardstikke groot.
'signatures are like assholes, everybody's got one'
-
- Lid
Ik zag een tijdje terug een filmpje van de SWAT waarbij ze hun nieuwe geweer toonde. Het wapen kon met een klik krom gemaakt worden (met een knik erin) en was qua idee hetzelfde als de STG44.
Ze zeiden dat ze iets totaal nieuws hadden bedacht, blijkbaar hadden ze niet goed hun huiswerk gedaan, 60 jaar geleden was er al zoiets.
Hadden de Amerikanen, Britten, Russen etc eigenlijk nog een vernieuwend wapen bedacht?
Ze zeiden dat ze iets totaal nieuws hadden bedacht, blijkbaar hadden ze niet goed hun huiswerk gedaan, 60 jaar geleden was er al zoiets.
Hadden de Amerikanen, Britten, Russen etc eigenlijk nog een vernieuwend wapen bedacht?
- Dodo
- Lid
Ze hebben geen wapens met een kromme loop. Het bestaat dus uit 2 delen. 1. het wapen (een pistool). 2. de "houder", die klik je. Het voorste gedeelte bevat het wapen, en dat gaat het hoekje om, het achterste gedeelte heeft de camera en de "verlengde" trekker!Rednas schreef:Ik zag een tijdje terug een filmpje van de SWAT waarbij ze hun nieuwe geweer toonde. Het wapen kon met een klik krom gemaakt worden (met een knik erin) en was qua idee hetzelfde als de STG44.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Het idee is iig hetzelfde, schieten om de hoek. (bedankt trouwens voor de uitleg, ik snapte al niet hoe dat knikwapen moest werken).Dodo schreef:Ze hebben geen wapens met een kromme loop. Het bestaat dus uit 2 delen. 1. het wapen (een pistool). 2. de "houder", die klik je. Het voorste gedeelte bevat het wapen, en dat gaat het hoekje om, het achterste gedeelte heeft de camera en de "verlengde" trekker!Rednas schreef:Ik zag een tijdje terug een filmpje van de SWAT waarbij ze hun nieuwe geweer toonde. Het wapen kon met een klik krom gemaakt worden (met een knik erin) en was qua idee hetzelfde als de STG44.
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
- Bart M.
- Lid
Dit wapen was gisteren nog te zien op Discovery Channel. Het betreft een Glock 18 met 32 schots patroonhouder.Dodo schreef:Ze hebben geen wapens met een kromme loop. Het bestaat dus uit 2 delen. 1. het wapen (een pistool). 2. de "houder", die klik je. Het voorste gedeelte bevat het wapen, en dat gaat het hoekje om, het achterste gedeelte heeft de camera en de "verlengde" trekker!Rednas schreef:Ik zag een tijdje terug een filmpje van de SWAT waarbij ze hun nieuwe geweer toonde. Het wapen kon met een klik krom gemaakt worden (met een knik erin) en was qua idee hetzelfde als de STG44.
Dictators die, like all men.