Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wanneer je bij google afbeeldingen duitse 80mm mortier intikt zie je 3 plaatjes met als benaming mortier en nebelwerfer, dus misschien is dit zoals hierboven genoemd een nebelwerfer granaat wat op een mortier lijkt.
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
screamingeagle90 schreef:Weet iemand waar deze bom/granaat van is en of hij uit wo2 komt? Het is een ONKLAAR gemaakte granaat zonder lading en ontsteking!
Een fraaie mortiergranaat. Kun je nog roepen dat hij onklaar is gemaakt, dit ding is in Nederland gewoon hardstikke illegaal Geef hem mee met het oud ijzer...
screamingeagle90 schreef:je ziet toch op de 2e foto dat er geen ontsteking en lading aanwezig is? hoe wil dit dan ooit ontploffen?
Maarja als het illegaal is wil ik er vanaf en denk ik dat ik hem met het oud ijzer meegeef, want ik wil geen politie op mijn dak.
Ik dacht dat je dit spul onklaar in je bezit mocht hebben
Ligt eraan, want volgens mij is de wet in Belgie over onklaargemaakte explosieven ook anders dan in Nederland, net zoals met andere wapens.. maar dit is een Nederlands forum, daarom..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier