En die opmerkingen van: Als je Duits kiest, wil je Hitlers ideën steunen zijn enigzins overtrokken. Als je voor het Sovietleger kiest ben je toch niet meteen een communist en het eens met Stalin's zuiveringen en werkkampen?
Als jij een soldaat was..
- mannerheim
- Lid
- Tovarisj
- Lid
Nederland had natuurlijk het kunnen verwachten dat we aangevallen zouden worden. Toch vind ik dat ze het uitermate goed gedaan hebben. Op een gegeven moment moesten ze met schroot gaan schieten. En dan toch nog volhouden.. Lovenswaardig hoor.
Ik heb Sovjet gestemd, maar liever wil ik niet in een leger.
Ik heb Sovjet gestemd, maar liever wil ik niet in een leger.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
-
gamer0004
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid
Nee, dom van het Nederlandse opperbevel. Ze hadden net als de Denen moeten doen. na een paar uur al capituleren.Tovarisj schreef:Nederland had natuurlijk het kunnen verwachten dat we aangevallen zouden worden. Toch vind ik dat ze het uitermate goed gedaan hebben. Op een gegeven moment moesten ze met schroot gaan schieten. En dan toch nog volhouden.. Lovenswaardig hoor.
Vandaar die Apocalypse in je plaatje?Tovarisj schreef:Ik heb Sovjet gestemd, maar liever wil ik niet in een leger.
Laatst gewijzigd door mannerheim op 12 jun 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tovarisj
- Lid
Nja, het was de enige die er zo'n beetje in paste, maar de Apocalypse Assault Tank is natuurlijk gewoon te cool.mannerheim schreef:Vandaar die Apocalypse in je plaatje?
Toch vind ik het doorgaan met schieten met schroot n.b. bijzonder.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
- Sgt. Gallée
- Lid
Sorry, maar naar mijn mening een beetje onzinnig topic:
Maar voor het goede doel:
Mijn familie is na de 16e eeuw naar NL gekomen en na WOII weer vertrokken naar de States. In principe zou ik ds in WOII gediend moeten hebben in NL leger. Maar ja, als ik voor WOII verhuisd zou zijn naar China dan had ik misschien daar gevochten...beetje als, als, als..dus.....
Maar voor het goede doel:
Mijn familie is na de 16e eeuw naar NL gekomen en na WOII weer vertrokken naar de States. In principe zou ik ds in WOII gediend moeten hebben in NL leger. Maar ja, als ik voor WOII verhuisd zou zijn naar China dan had ik misschien daar gevochten...beetje als, als, als..dus.....
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
-
littlebelgiansoldier
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- mannerheim
- Lid
-
Rednas
- Lid
Maar het is wel een mooie helmmannerheim schreef:Jonhy Frost schreef: Voor mij is dat dus Nederlands leger! Alleen al vanwege de prachige helm die ik dan zou hebben gedrageJazeker, en de gigantische technische voosprong op de vijand, het grote aantal soldaten en niet te vergeten, de onuitputtelijke voorraad munitie.
Daarom stopten de Denen ook na 1 uur vechten, wie kan er nou winnen met zo'n helm...
-
MJK
- Lid
Er zijn ook combinaties mogelijk. Een Nederlandse soldaat kon zich later toch opgeven bij de Waffen-SS. (Gebeurt in Soldaat van Oranje.)
British soldier in Normandy:
When the RAF appears the Germans look for cover.
When the Luftwaffe appears we look for cover.
When the USAF coms EVERYONE runs for cover!!
When the RAF appears the Germans look for cover.
When the Luftwaffe appears we look for cover.
When the USAF coms EVERYONE runs for cover!!
- Mike.H
- Lid
Idd en volgens mij ook wel een aardig succesvolle combi.MJK schreef:Er zijn ook combinaties mogelijk. Een Nederlandse soldaat kon zich later toch opgeven bij de Waffen-SS. (Gebeurt in Soldaat van Oranje.)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
-
gamer0004
- Lid
- Contacteer: