Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben de enige wannabe-Fin hiero.
En die opmerkingen van: Als je Duits kiest, wil je Hitlers ideën steunen zijn enigzins overtrokken. Als je voor het Sovietleger kiest ben je toch niet meteen een communist en het eens met Stalin's zuiveringen en werkkampen?
Nederland had natuurlijk het kunnen verwachten dat we aangevallen zouden worden. Toch vind ik dat ze het uitermate goed gedaan hebben. Op een gegeven moment moesten ze met schroot gaan schieten. En dan toch nog volhouden.. Lovenswaardig hoor.
Ik heb Sovjet gestemd, maar liever wil ik niet in een leger.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Tovarisj schreef:Nederland had natuurlijk het kunnen verwachten dat we aangevallen zouden worden. Toch vind ik dat ze het uitermate goed gedaan hebben. Op een gegeven moment moesten ze met schroot gaan schieten. En dan toch nog volhouden.. Lovenswaardig hoor.
Nee, dom van het Nederlandse opperbevel. Ze hadden net als de Denen moeten doen. na een paar uur al capituleren.
Tovarisj schreef:Ik heb Sovjet gestemd, maar liever wil ik niet in een leger.
Vandaar die Apocalypse in je plaatje?
Laatst gewijzigd door mannerheim op 12 jun 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, maar naar mijn mening een beetje onzinnig topic:
Maar voor het goede doel:
Mijn familie is na de 16e eeuw naar NL gekomen en na WOII weer vertrokken naar de States. In principe zou ik ds in WOII gediend moeten hebben in NL leger. Maar ja, als ik voor WOII verhuisd zou zijn naar China dan had ik misschien daar gevochten...beetje als, als, als..dus.....
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)