Ik was eens met iemand aan het "Praten/Discussieren" over de helmen en het was zijn tegen het mijne welke nu de beste helm was. En ja geen één helm kan kogels stoppen weet ik ook gaat alleen over welke nu eigenlijk het meest kon hebben en die toch genoeg bescherming bood voor je gezicht.
M'n vader vind de Duitse helm het best ik volg hem, maar de slechtste vind ik van de Britten volgens mij kon deze je gewoon geen bescherming geven. Ja, sommige helmen zijn gewoon een Rip-off van andere helmen ,maar enfin. En dit kan volgens sommige weer een onzin topic zijn ,maar alle wou het toch even weten. Liever een onzin topic waar je dan iets te weten komt dan niets weten.
Beste helm?
- Bart V
- Lid
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Ook ik ga voor het Duitse model helm. De huidige kevlar helmen hebben ook iets van dit oude Duitse model. Een beproeft ontwerp dus.

//edit:
Opzich is dit wel een militaria onderwerp, ik verplaats dit topic even naar Eenheden & Uitrusting.

//edit:
Opzich is dit wel een militaria onderwerp, ik verplaats dit topic even naar Eenheden & Uitrusting.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- sobel
- Lid