Ik ben op zoek naar info over 325th glider regiment. De algemene zaken zoals te vinden op hun eigen website heb ik al. Wie kan mij helpen door mij te vertellen waar ik kan vinden waar dit regiment was rond kerst 1944?
Ik heb een graf geadopteerd van een soldaat van het 325th. Hij is gesneuveld op 23 december 1944. Ik zou daarom graag informatie hebben over de glider mannen rond dit moment. Wie kan mij helpen?
Info 325th glider regiment
-
- Lid
Info 325th glider regiment
Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft.
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
http://www.ww2-airborne.us/units/325/325.html
Misschien ben je hier wat mee.
Veel succes met de zoektocht!
Misschien ben je hier wat mee.
Veel succes met de zoektocht!
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
-
- Lid
Bedankt paratrooper!
Ik ben er inmiddels achter dat hij Kia was in Barque-de-Fraiture (Parker’s Crossroads) door de 2de ss panzer divisie. Weet iemand misschien waar ik goede informatie over Parkers Crossroads of eventueel een goed boek hierover?
Ik ben er inmiddels achter dat hij Kia was in Barque-de-Fraiture (Parker’s Crossroads) door de 2de ss panzer divisie. Weet iemand misschien waar ik goede informatie over Parkers Crossroads of eventueel een goed boek hierover?
Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft.
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
Ik ben dit jaar in de ardennen geweest en ik ben op baraque de fraiture zo schrijf je dat! geweest. Ik heb een boek over de slag om de ardennen en volgens mij staat er ook wel wat in over de glider-boys.ik zoek het morgen wel eventjes op.super_rop schreef:Bedankt paratrooper!

Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton