Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joe, misschien kan je zelf ook wat opzoekwerk verrichten ....
deze sjablonen zijn zeer makkelijk te vinden op het internet !
je moet ook een beetje moeite doen uiteraard
en zoals het op jou foto hier staat..... ik vind m persoonlijk niet geslaagd
bull schreef:joe, misschien kan je zelf ook wat opzoekwerk verrichten ....
deze sjablonen zijn zeer makkelijk te vinden op het internet !
je moet ook een beetje moeite doen uiteraard
en zoals het op jou foto hier staat..... ik vind m persoonlijk niet geslaagd
Ik vind hem ook niet echt geslaagt. Ik heb al veel gezocht en ik vind wel wat maar ik weet de groote niet!
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
wel, eigelijk moet je der iet mee inzitten, er was meestal 1 iemand die de helmen schilderde, en geloof me de afmetingen van de logo's varieerden wel een stuk.
waar je best wel op let is op de markering achter op je helm;
een horizontale streep (wit) vanaf sergeant als ik me ni vergis en een verticale lijn vanaf lieutenant maar kan me vergissen.
maar als je bv reenactment doet en je komt aanzetten als pfc me zo n streep erop ... wel ja je beseft zelf dat je dan een beetje fout zit he
bull schreef:
maar als je bv reenactment doet en je komt aanzetten als pfc me zo n streep erop ... wel ja je beseft zelf dat je dan een beetje fout zit he
Kan best. Helm verloren en daarna eentje gepakt de "over" was.
Kan iemand me helpen met hoe ik het er nou op moet verven met een mal mischien? En de tekens op internet zijn net te groot dus kan iemand me helpen,een verzamelaar/re-enactmentlid mischien?
Alvast bedank
Frank
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Joe_Liebgott schreef:Kan iemand me helpen met hoe ik het er nou op moet verven met een mal mischien? En de tekens op internet zijn net te groot dus kan iemand me helpen,een verzamelaar/re-enactmentlid mischien?
Alvast bedank
Frank
Ik heb hem gemaakt met normale witte verf,
plaatje op grote van 7 cm uitgeprint, en uitgeknipt uit karton.
Zo heb je een soort van ''mal''.
Joe_Liebgott schreef:Kan iemand me helpen met hoe ik het er nou op moet verven met een mal mischien? En de tekens op internet zijn net te groot dus kan iemand me helpen,een verzamelaar/re-enactmentlid mischien?
Alvast bedank
Frank
Ik heb hem gemaakt met normale witte verf,
plaatje op grote van 7 cm uitgeprint, en uitgeknipt uit karton.
Zo heb je een soort van ''mal''.
Heb je hem nog dat plaatje?