VONDST ARDENNEN

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Bram.T.
Lid

Re: VONDST ARDENNEN

Bericht door Bram.T. »

weet ik maar die kerel van die site heeft me een ip-ban gegeven
(lang verhaal)
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

SPEARHEAD schreef:weet ik maar die kerel van die site heeft me een ip-ban gegeven
(lang verhaal)
Haha ook al?
Ik ook xD
Best wel dom forum eigenlijk..
Lang leve het WO2forum _/-\o_ :yes:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

omgitsme schreef:
SPEARHEAD schreef:weet ik maar die kerel van die site heeft me een ip-ban gegeven
(lang verhaal)
Ik ook xD

Gelukkig wel ja. En jij bent eerder diegene die dom is, er zit een hoop kennis op dat forum.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
racefiets
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

sturm tiger schreef:niet met de juiste vergunning namelijk en wapenvergunning :P ik heb spul op naam van mijn vader
Dan nog mag jij geen munitie bezitten. Scherpe munitie moet achter slot en grendel bij je vader en jij mag daar geen toegang tot hebben. Bovendien is een wapenvergunning niet altijd voldoende om militaire munitie te mogen hebben. Op een WM4 mag je bv geen lichtspoor, brandstichtende en andere speciale munitie zetten. Dat mag enkel met een WM10.
Doornewaard
Lid

Bericht door Doornewaard »

Dat zou wel aan jullie zelf liggen dat je geband bent.
Plaats reactie