gevonden
Re: gevonden
Plaats even een foto.jannikske schreef:serienummer granaat BA/41 GY5/42 heb volgens mij een mortiergranaat gevonden met deze nummer op weet iemand wat het juist kan zijn
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
ja heb het nu nie bij me ma ga da es doen het is geen ijzer want het is niet geroest en heeft schroefdrrad en een los stuk erbij dat erin past ook met schroefdraad volgens mij de ontsteking
Zal wel een 25 pr ontsteker zijn , plaats well ff een foto , kan ik zien welkejannikske schreef:ja heb het nu nie bij me ma ga da es doen het is geen ijzer want het is niet geroest en heeft schroefdrrad en een los stuk erbij dat erin past ook met schroefdraad volgens mij de ontsteking
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
-
- Lid
Nee is niks waard, en is ook niet zeldzaam.jannikske schreef:is dat iets waard ik bedoel niet in geld maar historische waarde zeldzaam enzo
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
wat is er wel zeldzaam as ik iets zou vinden ga regelmatig met de metaaldetector op zoek
-
- Lid
een fallschirmjäger abzeichen, maar vind je denk ik toch nooitjannikske schreef:wat is er wel zeldzaam as ik iets zou vinden ga regelmatig met de metaaldetector op zoek

Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Zie graag een foto van de ontsteker!
Hou er wel rekening mee dat de kans bestaat dat er nog een kruitlading in de ontsteker kan zitten. Dus wees er voorzichtig mee! Daarnaast is een ontsteker ongeacht of er een kruitlading inzit verboden in Nederland zonder een verlof. Met kruitlading is deze voor verlofhouders ook verboden.
Hou er wel rekening mee dat de kans bestaat dat er nog een kruitlading in de ontsteker kan zitten. Dus wees er voorzichtig mee! Daarnaast is een ontsteker ongeacht of er een kruitlading inzit verboden in Nederland zonder een verlof. Met kruitlading is deze voor verlofhouders ook verboden.
-
- Lid
jamaar tis een ontplofte granaat btw ikweet nog een plaats waar loopgraven zijn geweest en een plaats waar waarschijnlijk nog tanks vastgereden zijn in een moeras en verlaten zijn!!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ontploft of niet, het is bij de wet nog steeds verboden.jannikske schreef:jamaar tis een ontplofte granaat ...
-
- Lid
jama da kome ze thuis nie zoeken hoor ne verroeste en stukke ontsteker en e stuk chrapnell
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja de kans bestaat dat ze inderdaad niet langs komen. Maar je bent nu op de hoogte dat het stuk verboden is om te bezitten. Het risco is verder aan jou of je hem besluit in je vitrine te leggen.jannikske schreef:jama da kome ze thuis nie zoeken hoor ne verroeste en stukke ontsteker en e stuk chrapnell