Paar SS stukken uit mijn verzameling

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
dennisb
Lid

Re: Paar SS stukken uit mijn verzameling

Bericht door dennisb »

le perdreau schreef:damm dit is wel slecht , kheb er zelf 80 euro voor betaald... dus wss dik bedrogen geweest niet?

Jammer..

Zielig persoon ben je hoor, laat je meteen zien hoe je eigenlijk bent, ze zouden je moeten bannen!
iknowdintoo
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door iknowdintoo »

dennisb schreef:
le perdreau schreef:damm dit is wel slecht , kheb er zelf 80 euro voor betaald... dus wss dik bedrogen geweest niet?

Jammer..

Zielig persoon ben je hoor, laat je meteen zien hoe je eigenlijk bent, ze zouden je moeten bannen!
Kreuzzeug gegen der amateur-sammler! Ergreifen sie ihre waffen!
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Als ik de data van de posts vergelijk in dit topic met de plaatsing van de advertenties dan klopt er iets niet. Advertenties zijn later geplaatst dan de de hier ontvangen antwoorden. En in de advertenties wordt gesuggereerd dat alles origineel is?
http://www.kapaza.be/results/userid/PNG4CLK9N4/

Late we nog even wachten met oordelen voordat perdreau zijn verhaal heeft gedaan.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Doornewaard
Lid

Bericht door Doornewaard »

Now lekkere vent, geen plek hier voor zulke mensen.
Ruimteaapje
Lid
Lid

Bericht door Ruimteaapje »

iknowdintoo schreef:Kreuzzeug gegen der amateur-sammler! Ergreifen sie ihre waffen!
Ik hoop dat je een Kreuzzug bedoelde en niet een zeug. En "ergreifen"? ;)

Maar inderdaad, ik vind het ook wel dubieus om hier te leren dat je spullen namaak zijn en ze vervolgens elders als origineel verkopen. Dat je dan klaagt dat je bedrogen bent: dat is toch de pot verwijt de ketel, niet?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
le perdreau
Lid

Bericht door le perdreau »

Wat is het probleem hier eigenlijk?

Deze stukken zijn al eens te koop gesteld..

En het ss doosje is verkocht voor 40 euro en aan de koper ook meegedeelt dat het een copie is... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De spade is discusie over of het echt is of niet dus heb ik enkel bijgezet dat er stempels instaan 1943 meer niet!

Versta niet waarom je hier mensen aanvalt zonder enige reden... !
Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

En toch heb je de advertenties van de schep en de pet inmiddels verwijderd... Dus je zag wel in dat er iets niet klopte, nietwaar?

Omdat ik al wel verwachtte dat je snel het bewijsmateriaal zou verwijderen zijn hier twee screenshots die ik gisteren heb gemaakt. Het lijkt mij overduidelijk dat deze als zijnde origineel worden aangeboden, terwijl hier op het forum toch wel duidelijk is geworden dat het vervalsingen zijn. :/ Vervalsingen als originelen verkopen, DAT is het probleem :r

Afbeelding

Afbeelding

Topic over de pet
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
ArjenS
Lid
Gegeven: 1 keer

Bericht door ArjenS »

Erg jammer dat je zo zaken doet! :roll:
Doornewaard
Lid

Bericht door Doornewaard »

En ik weet zeker dat dat mislukt sigarenkistje op 85 euro stond.
ammo
Lid
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 45 keer

Bericht door ammo »

Doornewaard schreef:En ik weet zeker dat dat mislukt sigarenkistje op 85 euro stond.
idd.
Nemo Me Impune Lacessit
Ruimteaapje
Lid
Lid

Bericht door Ruimteaapje »

Verder geen woorden aan vuil maken. Ik neem aan dat de moderators dit verder wel afhandelen.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
le perdreau
Lid

Waarom zo een controle?
Het object heeft als eens te koop gestaan vroeger !!!

Er staat nergens bij dat het over een origineel object gaat of een copie is, juist de info die aftelezen staat op het object.
Het is de beslissing aan de koper voor zelf te bepallen of het een copie is ofniet..

En ben nog altijd vrij voor de prijs te bepallen we leven toch in een vrij land of niet?
Wat maak dat jou zaak uit of ik er nu opzet 5,10 of 1000 euro ???

Dan ga je enorm veel werk hebben voor e-mails te sturen aan mensen die iets aanbieden en volgens u te duur is of niet origineel is.
Mss moet je aan kapaza vragen of er nog een vacature openstaat.
Iets negatief zeggen is vrij eenvoudig en iemand zwart maken ook maar snap niet dat je mensen hier zo zit te controleren zonder reden !!!

En zeggen van : ja Ik neem aan dat de moderators dit verder wel afhandelen? ik snap niet wat er aftehandelen valt?

mss kan ik je helpen met de info die op kapaza staat:

» Meld problemen
Heb je het gevoel dat je ondanks alle op deze pagina beschreven tips opgelicht bent? Laat het ons dan weten! Wij kunnen ervoor zorgen dat andere Kapaza! gebruikers niet nogmaals het slachtoffer worden van een oplichter. Ook kunnen we je adviseren over de te volgen stappen bij oplichting. Kijk op de contactpagina, hoe je met ons in contact kan komen.
Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.
le perdreau
Lid

Auke schreef:En toch heb je de advertenties van de schep en de pet inmiddels verwijderd... Dus je zag wel in dat er iets niet klopte, nietwaar?

Omdat ik al wel verwachtte dat je snel het bewijsmateriaal zou verwijderen zijn hier twee screenshots die ik gisteren heb gemaakt. Het lijkt mij overduidelijk dat deze als zijnde origineel worden aangeboden, terwijl hier op het forum toch wel duidelijk is geworden dat het vervalsingen zijn. :/ Vervalsingen als originelen verkopen, DAT is het probleem :r

Afbeelding

Afbeelding

Topic over de pet
Ben je een politie onderzoek aan het doen mss? het BEWIJSMATERIAAL lol...
Nee de pet is verkocht en het sigarettendoosje ook dus dan is het normaal dat ik dit verwijder
En dat de spade volgens sommige niet goed is of copie is tja wie zal het zeggen er is altijd twijfel over dingen dusja...
ammo
Lid
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 45 keer

Bericht door ammo »

Wel frapant ,nu hier op dit forum alles niet goed bevonden is ,moet je er zo gauw mogelijk vanaf,en idd je mag zelf de prijs bepalen,maar het is wel veel te veel voor die zooi.
Nemo Me Impune Lacessit
le perdreau
Lid

ammo schreef:Wel frapant ,nu hier op dit forum alles niet goed bevonden is ,moet je er zo gauw mogelijk vanaf,en idd je mag zelf de prijs bepalen,maar het is wel veel te veel voor die zooi.
Ik moet niet vlug van die dingen af, bezit deze al jaren en heeft al eens te koop gestaan vroeger!!!
waarom zo oordelen over mensen dat snap ik niet zo goed.

is u mening dan als het teveel is.. ik denk dat we hier op een forum zitten met nog ander mensen en dat je niet alleen bent hier en ook geen recht hebt om mensen aantevallen of eens u gedacht te zeggen over mensen persoonlijk !!!
Gesloten