Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
le perdreau schreef:de moderators dit verder wel afhandelen? ik snap niet wat er aftehandelen valt?
Aangezien je hier dezelfde vraag stelt als in je pb zal ik mijn antwoord hier ook maar even plaatsen:
Dat het topic en de advertenties die je online had staan klare taal spreken en dat nu wel iedereen jou voor vanalles en nog wat kan gaan uitmaken in dat topic maar dat dat niet zinvol is. De moderators nemen in zo'n geval contact op en als je het aan hen kan uitleggen is het goed. Niet, dan vlieg je eruit. Het lijkt mij niet zinvol dat alle leden ook nogeens in dat topic hun zegje over je gaan doen.
Je overige pb's ga ik niet op in. Briljant: ik probeer het topic te sussen door de leden te vragen niet te reageren en het aan de moderators over te laten. Maar jij verkiest het blijkbaar om door al die forumleden voor oplichter uitgemaakt te worden. wat jij wil.
Aangezien je hier hetzelfde vraagt als in je PB aan mij reageer ik maar hier. We hebben nu al meerdere malen gezegd dat het hier op het forum overduidelijk is geworden dat je vervalsingen als originelen verkoopt. Als je dat 'twijfel' noemt heb je gewoon oogkleppen op.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
vind het spijtig dat mensen hier elkaar aanvallen zie nie goed in waarom?
als je zegt dat het een vrij forum is dan ben ik ook vrij om mijn prijs te bepalen... al zet ik 1000 euro wat maakt dat jou zaak eigenlijk?
Dan zal je op een beurs veel mensen moeten wijzen dat wat ze aanbieden te duur is, en als je dan een lid van het forum tegenkomt dat nadien dan plaatsen op het forum voor te zeggen dat deze persoon dan mensen bedroog door dingen te duur te plaatsen...
Goed bezig...
Je bent totaal off topic aan het gaan omdat je mensen hier aanvalt met dingen dat ze te koop zetten op ander sites dan het forum zelf dus denk ik wel dat wat ik op kapaza aanbied niet jou zaak is en dat dit iets persoonlijk is... Dus je valt hier mensen persoonlijk aan off topic..
De moderators zullen dit dan persoonlijk met jou afhandelen.. want ik denk dat je hier mensen niet persoonlijk mag aanvallen op wat ze te koop bieden op een andere site.
Mag trouwens hier een slotje op want dit is voor niemand goed deze discusie en gaat ook niet meer over wereldoorlog 2
Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.
Auke schreef:Aangezien je hier hetzelfde vraagt als in je PB aan mij reageer ik maar hier. We hebben nu al meerdere malen gezegd dat het hier op het forum overduidelijk is geworden dat je vervalsingen als originelen verkoopt. Als je dat 'twijfel' noemt heb je gewoon oogkleppen op.
Kzie nergens bij die advertentie staan dat het origineel is??
enkel de info wat je kan lezen op het object
Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.
ammo schreef:Wel frapant ,nu hier op dit forum alles niet goed bevonden is ,moet je er zo gauw mogelijk vanaf,en idd je mag zelf de prijs bepalen,maar het is wel veel te veel voor die zooi.
Ik moet niet vlug van die dingen af, bezit deze al jaren en heeft al eens te koop gestaan vroeger!!!
waarom zo oordelen over mensen dat snap ik niet zo goed.
is u mening dan als het teveel is.. ik denk dat we hier op een forum zitten met nog ander mensen en dat je niet alleen bent hier en ook geen recht hebt om mensen aantevallen of eens u gedacht te zeggen over mensen persoonlijk !!![/quote
Ik val niemand aan, ik constateer het gewoon, of mag dat niet gezegd worden,als je zulke zooi verkoopt , zegt dat voor mij al genoeg
Laatst gewijzigd door ammo op 13 jul 2008, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien je het sturen van aggressieve pb's niet kan laten zal ik toch mijn zegje nog even doen over je handelen:
le perdreau schreef:Er staat nergens bij dat het over een origineel object gaat of een copie is, juist de info die aftelezen staat op het object. Het is de beslissing aan de koper voor zelf te bepallen of het een copie is ofniet..
Laat ik het voorbeeld van de sigarettenkist nemen. Je hebt van drie verschillende leden steekhoudende argumenten gekregen waarom de kist hartstikke vals is: gramaticaal en historisch klopt er niets van de tekst, de uitvoering met die adelaars klopt niet en bovendien wist iemand je nog te vertellen waar die vervalsingen gemaakt worden. Dan is het helemaal niet aan de koper om te beslissen of het vals is maar gewoon aan jou om je klanten eerlijk te vertellen wat je aanbiedt. Doe je dat niet dan ben je net zo verkeerd bezig als degene die jou opgelicht heeft. Vandaar mijn opmerking: de pot verwijt de ketel.
Ah, dus gewoon niet vermelden dat je een vervalsing verkoopt en alles is volgens jou in orde? Als je ergens niet bij zet of het origineel of fake is betekent dat dat het origineel is.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Auke schreef:Ah, dus gewoon niet vermelden dat je een vervalsing verkoopt en alles is volgens jou in orde? Als je ergens niet bij zet of het origineel of fake is betekent dat dat het origineel is.
waar kan ik deze info ergens terug vinden op kapaza?
le perdreau schreef:damm dit is wel slecht , kheb er zelf 80 euro voor betaald... dus wss dik bedrogen geweest niet?
Als binnenkort de koper van jouw sigarettenkistje zich op dit forum meldt met dezelfde vragen als jij en tot dezelfde conclusie komt: dat hij wss dik bedrogen is. Hoe voel jij je dan? En nogmaals: hou eens op met die nonsens dat het aan de koper zelf is om te bepalen wat hij wil betalen. Dat is het inderdaad maar het is aan jou om eerlijk aan te geven dat hij zelf moet weten wat hij wil betalen voor vervalsingen. Je gehamer op dat je nergens schrijft dat het originelen zijn doet niet terzake. Dat je nergens schrijft dat het vervalsingen zijn: dat is het punt.
le perdreau schreef:Ik stop met reacties geven op deze topic want het ping pong gedoe blijft toch duren. Elk zijn mening..
Vanuit jouw positie een wijs besluit. Maar wil je dan ook ophouden met het sturen van pb's waarin je stelt dat ik je in dit topic voor oplichter heb uitgemaakt? Lees het op je gemak nog even na en concludeer met mij dat dit niet het geval is.
Dit vindt ik een kwalijke zaak, m.b.t. tot je zelf le perdreau. Zulk soort mensen kun je geen verzamelaar noemen. Eerder oplichters, mensen die zelf bedrogen zijn door gebrek aan kennis. jij bent daar een goed voorbeeld van. Probeer je eerst te verdiepen in de materie. En vindt je het gek dat personen je er op wijzen dat iets niet correct is. Deze personen hebben zich WEL verdiept in deze moeilijke hobby, die bol staat van bedriegers. Wees gewoon eerlijk, dan verdien je respect anders niet.
Dat je jezelf nog loopt te verdedigen vind ik nog het ergste. In dit topic wil je je SS stukken laten zien, maar nu blijkt dat het repro spul is zet je het gelijk te koop. En je zet er niet bij dat het repro is. Te triest voor woorden!