Paar SS stukken uit mijn verzameling

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Ruimteaapje
Lid
Lid

Re: Paar SS stukken uit mijn verzameling

Bericht door Ruimteaapje »

Grappig, hij beschuldigt mij in pb's ervan hem oplichter te hebben genoemd in dit topic en vervolgens stelt hij dat ik degene ben die in dit topic begonnen is met "stemmingmakerij" waardoor iedereen nu denkt dat hij een oplichter is. Daar kan ik mij zo aan ergeren. Het woord "oplichter" gebruikte ik enkel omdat hij mijn poging dit topic te sussen niet kon waarderen waarna ik stelde dat hij blijkbaar liever door de andere forumleden voor oplichter wordt uitgemaakt. En begonnen ben ik al helemaal niet. Maar blijkbaar leest hij alles zeer selectief: anders was hij aan de hand van dit topic ook nooit tot de conclusie gekomen dat er "twijfel" is over de echtheid van zijn voorwerpen. Maar nadat het topic zich ontwikkelde tot de huidige stand wil ik mijn mening wel bijstellen hoor. Ik vind hem inmiddels inderdaad een oplichter. Als hij daar een probleem mee heeft wendt hij zich maar tot de moderators. Zijn pb's verwijder ik ongelezen.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Re: Paar SS stukken uit mijn verzameling

Bericht door Edgar »

Ik stoor me er niet aan.. Als je zonder vooronderzoek oid dat spul koopt verdien je 't om je te bezeren aan fake.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gesloten