Lijk me ook, zij hebben de enige in bezit + het museum is wellicht sterke band met het leger.Charly1975 schreef:Had ik toch nog goed gegoktCharly1975 schreef:In de tekst staat tevens dat de twee buitenste rupsbanden verwijderd konden worden om het transport wat te vergemakkelijken.
Als ik naar de foto's kijk lijkt mij de bovenste dat ze daar de rupsbanden hebben verwijderd.
Zeer goede service en die gasten weten het echt wel lijkt me.
Groet,
Charly
T-28/95 Super Heavy Tank
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
Re: T-28/95 Super Heavy Tank
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- sturm tiger
- Lid
voor vertaling engels-->nederlands kun je mij een berichtje turen ik lees ze in het weekend. ik ben altijd bereid met taal problemen te helpen
tja kan aleen bedenken dat de SS leuk spul heeft en dat ik het niet betalen kan duitse spullen onder 10 euro incl verzendsing geef ik koopgarantie russisch geef ik ook koopgarantie US en UK afhankelijk van object
- Alex
- Beste Signature 2007
Jezus wat een ding
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
- Jurrie
- Moderator
Misschien grappig om te weten, in "Secret Weapons", de uitbreiding voor Battlefield 1942, komt deze tank ook voor
Greetz,
Jurrie
Greetz,
Jurrie
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
Vandaar dat ik info op zoek. Meestal worden wapens of andere militaire voorwerpen uit games door mij gehaald om info te zoeken. Ik herinner me nog dat iemand hier op het forum, zei dat je geen initiatieven mocht nemen uit een game. Je moet dit juist wel doen. Je moet namelijk info opzoeken om nadien een conclusie te maken of het werkelijk bestond en of die wel correct word gerealiseerd in het spel.Jurrie schreef:Misschien grappig om te weten, in "Secret Weapons", de uitbreiding voor Battlefield 1942, komt deze tank ook voor
Greetz,
Jurrie
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
- Charly1975
- Lid
Dat ben ik met je eens. Dat is nl. ook een graadmeter voor hoe realistisch een spel is. (Ook al is het een spel)
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)