Beste leden, ik zoek een foto of tekening van een Mitsubishi Q2M "Taiyō" en een Nakajima Ki-116. Het was gewoon een niet gerealiseerde Japanse Anti-Duikboot vliegtuig. Ik ben nu bezig met een kleine database bestaande uit fotos allerlei vliegtuigen tussen 1930 en 1950. Dit word bij mij in prive behouden en word niet openbaar vertoond. Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen?
Mvg.
Mitsubishi Q2M "Taiyō"/Nakajima Ki-116
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Mitsubishi Q2M "Taiyō"/Nakajima Ki-116
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Charly1975
- Lid
Re: Mitsubishi Q2M "Taiyō"/Nakajima Ki-116
De Ki-116 was een Kamikaze toestel dat wel gebouwd is maar niet in grote getalen. Op de door jou gevonden wikipedia pagina staat dat er maar één toestel is geweest, ik heb op internet wat verder gezocht maar volgens mij zijn er meer toestellen gebouwd echter staat er nergens een getal van hoeveel exact. Het ontwerp was simpel en van hout. Dit was goedkoper dan een dure 'Zero' als Kamikaze te gebruiken. Helaas heb ik geen foto van dit toestel....dus eigenlijk overbodig dat ik reageer.
Dankzij jou heb ik nu weer twee types in mijn database.
Van de Mitsubishi Q2M kunnen geen foto's zijn...het toestel is niet verder gekomen dat een ontwerp. Er is geen prototype gebouwd.
Dankzij jou heb ik nu weer twee types in mijn database.
Van de Mitsubishi Q2M kunnen geen foto's zijn...het toestel is niet verder gekomen dat een ontwerp. Er is geen prototype gebouwd.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Re: Mitsubishi Q2M "Taiyō"/Nakajima Ki-116
Foto's hoef niet alleen, uitleg is ook wel handig. Graag gedaan om twee nieuwe te plaatsen in uw database. Mag je ook gerust doen bij mij, alhoewel ik toch bijna zeker ben dat ik alles zou moeten hebben. 

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008