Wat is er mis met de 101st airborne division??

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Airborne101 »

Erik S. schreef:
Airborne101 schreef: ... zucht...

bij die laatste zin vind ik dat je helemaal gelijk hebt! ik ben het helemaal eens met jou en pvt mike, over die laatste zinnen!

maar iedereen heeft zijn eigen mening, iedereen vind het ene iets mooier dan het andere, zoals ik al zei heb ik altijd al wat gehad met amerika, waarom zou ik dan canadees gaan re-enacten, gaan bestuderen, enz???
als ik toch van amerikaans hou, moet ik dan persé canadees doen,, dat slaat toch nergens op:S

ik ben dus veelste jong,, ik begin jong,
heb ik gezegd dat ik met mijn pakkie rondloop?
heb ik gezegd dat ik stoer ben omdat ik stuff uit WWII heb?
heb ik gezegd dat ik wild bill guarnere de allerbeste is?
heb ik gezegd dat ik 1 film heb gezien, en meteen begon met spullen kopen?
enz.
ik kan nog een hele was lijst opzeggen.
...

dus nogmaals een boodschap die ik aan het begin al zei...

denk niet dat iedereen die para's uitbeeldt verkeerd is!

als ik 18 ben hoop ik meteen een vereniging te kunnen joinen. info op doen, enz.
ik hoop dan de veteranen goed uit te kunnen beelden zodat ze daarop trots zijn...
ik wil niet stoer doen met mijn stuff, integendeel.

Gr dion.

ene ammo,,:P heb vandaag net mooie holster gekocht;) origineel:) 75 euro :)

en erik, ik las ff verder zag daar weer een verhaaltje van je.
je zei "* Ik Re-enact een Canadese infanterist, en nee geen 101 airborne easy company bill guarnere."

en mijn vraag is ,, doe ik dat dan wel???
ik heb alleen gezegd ik probeer 101 airborne goed!! uit te beelden,, en nogmaals met nadruk op PROBEER

en wie heeft het over easy, of over Bill Guarnere!
niemand heeft er wat over gezegt,, dus hoe kom jij erbij dat ik dat probeer uit te beelden.
als er wat is pb me maar;)

gr dion
Ik zeg niet dat je Canadees moet gaan Re-enacten, Ik bedoel alleen maar dat je moet wachten tot je 18 bent, en dan gaan re-enacten oid.

Als je écht correct "airborne" wilt uitbeelden, de meeste porrahs waren al 21-25 jaar oud. sommige zelfs ouder. Ik weet niet hoe oud je nu bent ( en of je dat me nu gaat vertellen, of je te schijterig bent om het hier te vertellen ), en of je uberhaupt wel eens een weekend buiten in de modder geslapen hebt.

Als je het écht zo correct wilt uitbeelden word 10 jaar ouder, ga door de modder met je pak, en leer je schoenveters strikken :) .
jongens,, ik wil re-enacten, ik wil uitbeelden... denken jullie dat ik nu met me pakkie in een parade ga lopen :?
nee man, op dit moment verzamel ik info en wat spul voor mijn collectie om later te gaan re-enacten.
niet dat als ik 18 ben, en ik weet er nog geen kut van, dan pas info op moet doen, en spul kopen...


gr dion
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Frontovik »

Onnodig gebruik van het vrouwelijk geslachtsdeel.
Laatst gewijzigd door Frontovik op 28 dec 2008, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
Pvt. Mike
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 apr 2008, 18:19
Locatie: LIMBURG!
Contacteer:

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Pvt. Mike »

Frontovik schreef:Onnodig gebruik van het vrouwelijke geslachtsdeel.
Mee eens :yes: :yes:
Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Erik S. »

Airborne101 schreef:
Erik S. schreef:
Airborne101 schreef: ... zucht...

bij die laatste zin vind ik dat je helemaal gelijk hebt! ik ben het helemaal eens met jou en pvt mike, over die laatste zinnen!

maar iedereen heeft zijn eigen mening, iedereen vind het ene iets mooier dan het andere, zoals ik al zei heb ik altijd al wat gehad met amerika, waarom zou ik dan canadees gaan re-enacten, gaan bestuderen, enz???
als ik toch van amerikaans hou, moet ik dan persé canadees doen,, dat slaat toch nergens op:S

ik ben dus veelste jong,, ik begin jong,
heb ik gezegd dat ik met mijn pakkie rondloop?
heb ik gezegd dat ik stoer ben omdat ik stuff uit WWII heb?
heb ik gezegd dat ik wild bill guarnere de allerbeste is?
heb ik gezegd dat ik 1 film heb gezien, en meteen begon met spullen kopen?
enz.
ik kan nog een hele was lijst opzeggen.
...

dus nogmaals een boodschap die ik aan het begin al zei...

denk niet dat iedereen die para's uitbeeldt verkeerd is!

als ik 18 ben hoop ik meteen een vereniging te kunnen joinen. info op doen, enz.
ik hoop dan de veteranen goed uit te kunnen beelden zodat ze daarop trots zijn...
ik wil niet stoer doen met mijn stuff, integendeel.

Gr dion.

ene ammo,,:P heb vandaag net mooie holster gekocht;) origineel:) 75 euro :)

en erik, ik las ff verder zag daar weer een verhaaltje van je.
je zei "* Ik Re-enact een Canadese infanterist, en nee geen 101 airborne easy company bill guarnere."

en mijn vraag is ,, doe ik dat dan wel???
ik heb alleen gezegd ik probeer 101 airborne goed!! uit te beelden,, en nogmaals met nadruk op PROBEER

en wie heeft het over easy, of over Bill Guarnere!
niemand heeft er wat over gezegt,, dus hoe kom jij erbij dat ik dat probeer uit te beelden.
als er wat is pb me maar;)

gr dion
Ik zeg niet dat je Canadees moet gaan Re-enacten, Ik bedoel alleen maar dat je moet wachten tot je 18 bent, en dan gaan re-enacten oid.

Als je écht correct "airborne" wilt uitbeelden, de meeste porrahs waren al 21-25 jaar oud. sommige zelfs ouder. Ik weet niet hoe oud je nu bent ( en of je dat me nu gaat vertellen, of je te schijterig bent om het hier te vertellen ), en of je uberhaupt wel eens een weekend buiten in de modder geslapen hebt.

Als je het écht zo correct wilt uitbeelden word 10 jaar ouder, ga door de modder met je pak, en leer je schoenveters strikken :) .
jongens,, ik wil re-enacten, ik wil uitbeelden... denken jullie dat ik nu met me pakkie in een parade ga lopen :?
nee man, op dit moment verzamel ik info en wat spul voor mijn collectie om later te gaan re-enacten.
niet dat als ik 18 ben, en ik weet er nog geen kut van, dan pas info op moet doen, en spul kopen...


gr dion

Replica spullen behoren niet tot een collectie, replica materiaal koop je, en origineel materiaal verzamel je. :mrgreen:
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door coco »

Je zou op de vraag: 'Wat is er mis met de 101st airborne division??' natuurlijk ook simpel: 'Wat niet?' kunnen antwoorden ;)

mvg,
coco
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Auke »

Bozje moj, dit is de triestste discussie die ik ooit op dit forum heb gezien. Laat die jongen toch lekker doen wat hij wilt. Dit is precies wat we nu bedoelen met die discussie over respect die momenteel gaande is.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Ruimteaapje »

Valt het jou trouwens ook op dat ze stilletjes de vraag negeren waarom ze jou een "porra" noemden?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Bram.T. »

Ruimteaapje schreef:Valt het jou trouwens ook op dat ze stilletjes de vraag negeren waarom ze jou een "porra" noemden?
tss oude koeien uit de gracht halen :P
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Ruimteaapje »

Nee hoor, maar iemand slingert Auke een belediging naar zijn hoofd en als hij vraagt waarom hij dat doet blijft het stil. Oude koeien is trouwens ook overdreven: het is minder dan een dag geleden dat hij zo genoemd werd :?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Bram.T. »

Erik S. schreef:
Auke schreef: Bedankt voor deze hyperinteressante bijdrage, een ware aanwinst voor het forum.
Gij Porra!
de deze
die leek me ook weinig met de zaken temaken hebben
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Ruimteaapje »

Sowieso blinkt dit topic niet echt uit door relevante, nuttige reacties. Het komt op mij vooral over als kinderachtig groepsgedrag waarbij forumleden met z'n allen genoegen scheppen in het afzeiken van een nieuwkomer in hun hobby. En des te wanhopiger de nieuwkomer wordt doordat hij werkelijk niet snapt waarom ze allemaal op hem springen, des te grappiger lijken sommige forumleden dit te vinden.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Airborne101 »

Replica spullen behoren niet tot een collectie, replica materiaal koop je, en origineel materiaal verzamel je. :mrgreen:,,

ja ik heb wou eerst graag gewoon spul ori en repro kopen voor de hobby...
maar ik koop nu alleen origineel.
de m43 blijft gewoon repro, en de boots ook en ook de helm, want om dat ori te kopen, heb ik eerst iets meer geld en kennis nodig;)

maar ik hoop dat de discussie is afgesloten enzo?

gr dion
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Ruimteaapje »

Dion, gewoon niet meer op ze reageren en genieten van je hobby.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door Airborne101 »

Ruimteaapje schreef:Dion, gewoon niet meer op ze reageren en genieten van je hobby.
ja,, maar zo werd elke nieuweling dus zeg maar behandeld als hij airborne wil verzamelen.
dus ik vind dat ze niet over 1 kam moeten scheren, en dat is dus mijn boodschap een beetje..
ik geef toe, ik weet niet veel,, maar ben zeker bereid om er maar van te willen weten.
maar volgens mij is mijn leeftijd ook een probleem, want ik denk iemand van 40 die 101st airborne wil verzamelen en gaan re-enacten, dat die geen gezeik krijgt....

mijn boodschap is dus scheer niet over 1 kam, want er zijn ook jongens die niet alleen oorlogje in een pakkie willen spelen!

gr dion :wink:
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Wat is er mis met de 101st airborne division??

Bericht door johan willaert »

Airborne101 schreef:ik denk iemand van 40 die 101st airborne wil verzamelen en gaan re-enacten, dat die geen gezeik krijgt....
Leeftijd is geen criterium voor beoordeling van serieuze verzamelaars/re-enactors... Kennis wel...
29th Let's Go!!!!!
Plaats reactie