Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, ik weet ook niet helemaal hoe het zit, volgens mij moet het onder geallieerd verzamelwaar, maar zolang een mod er niets van zegt zal het wel goed zijn.
mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
zitten er in dat 'rechthoekig ding' geen 2 gaten waaraan je bv je schop kan bevestigen zoals bij een havresack
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
De bag met de hanger voor equipment is gewoon een laat-oorlogse variatie van de standaard M1936 Musette Bag.
Heel kort gemaakt en vervangen door de M1944 Combat en Cargo Pack
Neen, want deze is niet representief voor gevechtstroepen in het ETO.
Je moet er van uit gaan dat alle equipment die men in Normandië droeg gemaakt was VOOR 1944 (met uitzondering van de Assault Jackets en British Made items). De gemiddelde levertijd voor items gemaakt in de US was pakweg 6 maanden...)
Dit item is meer iets voor de verzamelaar die alle variaties van de Musette wilt...
johan willaert schreef:Neen, want deze is niet representief voor gevechtstroepen in het ETO.
Je moet er van uit gaan dat alle equipment die men in Normandië droeg gemaakt was VOOR 1944 (met uitzondering van de Assault Jackets en British Made items). De gemiddelde levertijd voor items gemaakt in de US was pakweg 6 maanden...)
Dit item is meer iets voor de verzamelaar die alle variaties van de Musette wilt...
ok ik snap het, thx;) stuk duidelijker geworden:)
dankjewel:)
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,