M1928 Haversack
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: M1928 Haversack
Heden weer 'on topic', één waarschuwing uitgedeeld.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
Voor degene die niet geloven dat de haversack gebruikt werd door para's ik heb er foto's van liggen. ook is de zak perfect te combineren met een parachute en reerveparachute. het princiepe van na de landing je zak over je hoofd gooien zoals bij musette bags werdgedaan is bij de haversack nog steeds toepasbaar... dus in het vervolg miss een beetje meer nadenken als je het allemaal ontkend...
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Ben benieuwd....airborneandreas schreef:Voor degene die niet geloven dat de haversack gebruikt werd door para's ik heb er foto's van liggen. ook is de zak perfect te combineren met een parachute en reerveparachute. het princiepe van na de landing je zak over je hoofd gooien zoals bij musette bags werdgedaan is bij de haversack nog steeds toepasbaar... dus in het vervolg miss een beetje meer nadenken als je het allemaal ontkend...
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
ik zou het zeker willen, maar ze komen uit een boek en ik heb geen scanner in mijn bezit 

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Neem er dan een foto van...airborneandreas schreef:ik zou het zeker willen, maar ze komen uit een boek en ik heb geen scanner in mijn bezit
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid