Verwisseling uitrusting in wo2 mogelijk?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Verwisseling uitrusting in wo2 mogelijk?

Bericht door killingspree »

Erg mooie P38
Laatst gewijzigd door killingspree op 19 feb 2009, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Verwisseling uitrusting in wo2 mogelijk?

Bericht door michiel01 »

Blijkbaar kun je nog steeds niet lezen, ik zeg toch hetzelfde conform de doelstelling van jouw bericht, in mijn voorgaande post (1e alinea). Dus ja ik begrijp het al van meets af aan, of nee ik begrijp het nogsteeds, wat jij wilt.

Vwb, je doelstelling, als je het bericht had gelezen had je gezien dat de TS deze overweging zelf al gemaakt had. Wie ben jij dan om daar wat van te vinden? Of had je het bericht toch niet gelezen, want je zegt dat het je niet interesseert wat de TS doet. Dus eigenlijk interesseert het je niet, maar je vindt er wel wat van, laat mensen lekker hun eigen keuzes maken. Als hij over z'n papiertjes beschikt (of niet) dan is het toch lekker zijn keus.

Je moet toch aan je geloofwaardigheid of je geldingsdrang gaan werken want je spreekt je eigen keuzes tegen.
pistole38
Lid
Berichten: 252
Lid geworden op: 19 jan 2009, 22:35
Locatie: NH
Contacteer:

Re: Verwisseling uitrusting in wo2 mogelijk?

Bericht door pistole38 »

Hallo Iedereen,

Volgens mij heb ik de afgelopen dagen iets gemist aan bovenstaande reacties te zien.
"Killingspree" heeft zijn posts dusdanig aangepast dat ik niet meer kan achterhalen wat zijn boodschap was.

"killingspree"...mocht je vragen hebben die persoonlijk aan mij gericht zijn dan kun je me altijd pm-en!

Aan de reactie van Michiel01 te zien twijfel je blijkbaar aan de legaliteit van het wapen? Waarom?
De verantwoordelijkheid voor het posten van deze fotoos ligt helemaal bij mij. Ik had de fotoos express niet in mijn eerste topic geplaatst omdat ik van mening was dat deze fotoos niet noodzakelijk waren voor het beantwoorden van mijn vraag? Vervolgens vroeg er iemand om fotoos omdat hier misschien bepaalde informatie uit af te leiden is waarmee mijn vraag beantwoord kan worden. Dit zag ik persoonlijk als een goede reden om de fotoos hier neer te zetten.

Zoals ik al zei! Mochten mods dit ongepast vinden dan heb ik er totaal geen problemen mee om ze te verwijderen. De fotoos staan alleen op deze site als extra info om mijn vraag te beantwoorden. Ik heb ze er niet neergezet om te patsen ofzo ...(dan had ik wel wat andere fotoos geplaatst!).

Vriendelijke groeten,
Bio


p.s. De fotoos hebben hun dienst bewezen. Michiel heeft er wat zinnige dingen over kunnen zeggen. Op dit moment zie ik niet meer de toegevoegde waarde van de fotoos en daarom heb ik ze verwijderd.
http://www.pistole38.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie