Hallo,
vraagje; hoeveel is een koppelslot waard van de Hitlerjugend, Luftwaffe en Wehrmacht?
Er worden op verschillende sites deze dingen aangeboden voor rond de 100 euro. Is dit een goede of een te hoge prijs? Wat zou u ervoor vragen?
Groet
Koppelslot
- RobinGLD
- Lid
-
- Lid
Re: Koppelslot
Hoi, de prijs Ligt aan de staat en aan het materiaal (Staal, Aluminium, zink)
Voor een stalen Heer of luftwaffe slot met leertje betaal je al snel 100-130 euro
Hitlerjugend denk rond de 60-90 euro (zink of aluminium)
De aluminium prijzen liggen veel lager, ik had pas een heer slot voor 56 euro (incl) in goede staat.
Bedenk wel dat bij handelaren de prijs altijd hoger ligt, dus ik denk voor een alu heer of luftwaffe 70-90.
En je hebt nog uitzonderingen, zoals SS en een vroeg Heer slot (adelaar is anders en kijkt de andere kant op) maar ik neem aan dat je een gewone bedoelt .
mvg,
coco
Voor een stalen Heer of luftwaffe slot met leertje betaal je al snel 100-130 euro
Hitlerjugend denk rond de 60-90 euro (zink of aluminium)
De aluminium prijzen liggen veel lager, ik had pas een heer slot voor 56 euro (incl) in goede staat.
Bedenk wel dat bij handelaren de prijs altijd hoger ligt, dus ik denk voor een alu heer of luftwaffe 70-90.
En je hebt nog uitzonderingen, zoals SS en een vroeg Heer slot (adelaar is anders en kijkt de andere kant op) maar ik neem aan dat je een gewone bedoelt .
mvg,
coco
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- PPL
- Lid
Re: Koppelslot
Ik adviseer dit soort vragen toch te stellen in het verzamelaarsonderdeel.
Dit onderdeel is meer bedoeld om te praten over de wapens, eenheden en uitrustingen tijdens de oorlog.
Niet zozeer om huidige handelswaar te vergelijken dan wel op prijs te schatten.
Dit onderdeel is meer bedoeld om te praten over de wapens, eenheden en uitrustingen tijdens de oorlog.
Niet zozeer om huidige handelswaar te vergelijken dan wel op prijs te schatten.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.