Harro schreef:Untergang of das Boot schreef:Harro schreef:Ah, dus het boek gaat niet alleen over Barbarossa? Wazig.
zeur toch niet zo. wat maakt jou dat nou uit waar dat boek precies over gaat?!

Je komt op een forum waar ze enigszins serieus met geschiedenis bezig zijn. Als jij dan dingen gaat roepen over 50 man die alle Duitse pantserdivisies tegenhouden dan wil ik weten wat je bron is. Als dat een boek is over Barbarossa dat vervolgens opeens niet over Barbarossa gaat dan is het enkel nog waziger en een tikkeltje ongeloofwaardig wat je schrijft. En als mensen dubieuse dingen posten ga ik zeuren. Al helemaal als ze zich daarbij een dubieus alter ego aanmeten die idolaat is van wijlen Adolf H.
dat laatste maak jij er uit op. dit was niet de bedoeling, en omdat er discussie over kwam heb ik het veranderd! opgemerkt?
en verder gebruikte ik het woord barbarossa om even aan te geven waar ik het over had. in het boek stonden ook nog andere verhalen die wel van barbarossa kwamen, en ik dacht er even niet bij na dat er inderdaad 2 verschillende operaties in rusland waren (fall blau en barbarossa).
ik heb het al uitgelegd, dus jij moet niet zo moeilijk blijven doen.
bovendien, als ik een verhaal vertel, dat ik ergens heb gelezen, om even mijn echte verhaal te illustreren, moet jij dan naam van het boek, uitgever, jaar van uitgaven enz. enz. te weten?
reageer gewoon op de inhoud van de tekst die ik toen heb gepost, in plaats van zo moeilijk te doen over zo'n er-niet-toe-doent verhaaltje

"Het Duitse volk heeft dit over zichzelf afgeroepen. ik kan het niet helpen dat het niet beter is. Daarom heb ik ook geen medelijden."
-Adolf Hitler, tijdens slag om Berlijn.