De beste eenheid
- Harro
- Lid
Ja, het is wel handig als je een "verhaaltje" vertelt dat je dan aan kunt geven hoe je daaraan komt. Dit soort "verhaaltjes" komen nogal vaak uit de broodje aap machine. Waarmee ik niet wil zeggen dat het jouw duim is.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Untergang of das Boot
- Lid
en kun jij met zekerheid zeggen of al jouw 'sensationele' verhalen allemaal waar zijn, ook al komen ze uit een boek?Harro schreef:Ja, het is wel handig als je een "verhaaltje" vertelt dat je dan aan kunt geven hoe je daaraan komt. Dit soort "verhaaltjes" komen nogal vaak uit de broodje aap machine. Waarmee ik niet wil zeggen dat het jouw duim is.
bovendien, al zou het een broodje aap verhaal zijn wat doet dat er in dit geval toe?
hou toch op, en ga gewoon reacties posten zoals die onder jouw bericht staat. jeweetwel wat ik bedoel
"Het Duitse volk heeft dit over zichzelf afgeroepen. ik kan het niet helpen dat het niet beter is. Daarom heb ik ook geen medelijden."
-Adolf Hitler, tijdens slag om Berlijn.
- Harro
- Lid
Al mijn sensationele verhalen? Waar zijn die dan? Antwoorden op je tweede vraag is simpel: als het broodje aap verhalen zijn horen ze niet op een historisch forum thuis zonder duidelijke duiding dat het om onzin gaat. Deel drie, over reacties onder mijn bericht, is een raadsel. Wat wil je zeggen?
- Untergang of das Boot
- Lid
ach houd toch gewoon je mond. ik heb helemaal geen zin om hier tijd aan te verspillen. als jij graag zo moeilijk gaat doen en de sfeer hier verziekt dan moet je het zelf weten, maar laat mij met rust.Harro schreef:Al mijn sensationele verhalen? Waar zijn die dan? Antwoorden op je tweede vraag is simpel: als het broodje aap verhalen zijn horen ze niet op een historisch forum thuis zonder duidelijke duiding dat het om onzin gaat. Deel drie, over reacties onder mijn bericht, is een raadsel. Wat wil je zeggen?
"Het Duitse volk heeft dit over zichzelf afgeroepen. ik kan het niet helpen dat het niet beter is. Daarom heb ik ook geen medelijden."
- Harro
- Lid
Nee, put your money where your mouth is, buddy. Wil je beweren dat je op dit forum allerlei onzin mag posten omdat het "er niet toe doet"? Ga dan s.v.p. naar een ander forum. En als je tussen mijn posts sensationele verhalen ziet, gelieve die dan aan te wijzen of te zwijgen.
-
- Lid
Ik snap niet hoe jij hieruit afleid dat ik beweer dat elke buitenlandse piloot bij de RAF bij het Bomber Command zat. Dat zei ik niet.Jeeper704 schreef:Wie denk je dat Rommel in het ziekenhuis schoot?harvester schreef: Daar bedoelde ik dus niet enkel en alleen de Britten mee. Dus de jahtpiloten. En die vielen bij mijn weten onder het Jagercommando aangezien ze onder de cocarde van de RAF vlogen en omdat jachtpiloten niet met bommenwerpers vliegen
Een Belgische jachtpiloot bij de RAF!
De andere Geallieerden zaten niet enkel bij het Bomber Command, hoor.
Dus om het even recht te zetten. ELKE JACHTPILOOT DIE DIENST DEED BIJ DE RAF EN MEEVOCHT TIJDENS BOB. (interesseert me nie of ze nu Brits waren of Pools of nigeriaans)
Hell no, we don't die, We just go to hell to regroup
- Mike Hazeleger
- Lid
Nederlandse mariniersbrigade in 1940 . laatst nog een boek over gelezen. heel jammer dat nederland niet wat meer mariniers hadden in die tijd... maar ik vind de mannen van de mariniersbrigade helden, omdat ze in tegenstelling tot de 101st airborne en de 82nd en noem alle beroemde eenheden maar op zeer verouderd materiaal hadden en veel te weinig ondersteuning. en toch hebben ze het heel lang volgehouden.. petje af voor onze mariniers hoor!
Greetz Mikey
Greetz Mikey
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
- Jelle
- Lid
- Contacteer:
- Mike Hazeleger
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Mike Hazeleger
- Lid