Geen.Michael schreef:Welke eenheid vinden jullie, de beste, de moedigste, de dapperste en de heldhaftigste eenheid uit de oorlog?
Elke eenheid heeft zo zijn eigen ding gedaan op dat gebied.
Hier is dus geen antwoord op te geven.
Geen.Michael schreef:Welke eenheid vinden jullie, de beste, de moedigste, de dapperste en de heldhaftigste eenheid uit de oorlog?
pff ja dat is duidelijk, dan neem je er toch een die je interessant vind ofzo?Haplo schreef:Geen.Michael schreef:Welke eenheid vinden jullie, de beste, de moedigste, de dapperste en de heldhaftigste eenheid uit de oorlog?
Elke eenheid heeft zo zijn eigen ding gedaan op dat gebied.
Hier is dus geen antwoord op te geven.
haha sorry Haplo, maar op dat moment dacht ik echt van; Zucht.Haplo schreef:Rustig Mike.
Adem in....... en adem nu weer rustig uit.
Adem in....... en adem nu weer rustig uit.![]()
Nee ik kan niet echt een onderdeel noemen.
Ieder onderdeel en ieder persoon heeft wel wat gedaan wat held haftigheid betreft, moedigheid en dapperheid.
En vaak is het ook nog eens zo dat men het zelf niet eens door heeft.
Voor mij is de 2e en 3e Canadese infantry interessant.
En zij hebben zeker dingen gedaan die wel in het rijtje passen.
Neem aan dat je Fallschermjäger bedoeld ?snatcher schreef:als ik moet kiezen ehm dan denk ik S.A.S of de paratroopers/fliegschermjagers van Kurt Student die gasten hebben zich op Kreta weten te hergroeperen terwijl ze onder zwaar vuur lagen
Denk het niet, ik denk eerder Fallschirmjäger/Fallschirmjaeger of Valschermjager.Cas schreef:Neem aan dat je Fallschermjäger bedoeld ?snatcher schreef:als ik moet kiezen ehm dan denk ik S.A.S of de paratroopers/fliegschermjagers van Kurt Student die gasten hebben zich op Kreta weten te hergroeperen terwijl ze onder zwaar vuur lagen